28 uker!

k76

Betatt av forumet
Da er jeg også rundet 28 uker. Inni det siste trimesteret og 7 mnd på vei. Tiden flyr og snart har vi alle bebbisen hos oss [:)] Gleder meg! Siste nattevakten i natt, i denne omgangen, og skal bli godt å snu døgnet igjen. Blir så utrolig trett av å gå natt.
På tirsdag skal jeg på sykehuset og ta en rutine glukosebelastning, og gleder meg ikke akkurat til det. Ikke funnet noe spor av noe i urinprøvene hos jm, så det går nok bra. Har det fortsatt bra som gravid og ingen nevneverdige plager. Småen har vært litt roligere i 2 uker nå, men i dag våknet jeg til ivrige spark. Alltid like herlig [:)]

jeg har ikke kommet så langt som dere damene, men jeg puster dere i nakken [;)]

Her har det vært særdeles livlig i magen det siste døgnet - og på lørdag kveld fikk jeg SE sparkene for første gang - det var utrolig facinerende, og jeg har heldigvis fått se det flere ganger etterpå!

Det skal bli å komme så langt! Gratulerer masse!

Takk skal dere ha [:)] Jeg så magen bevege seg når bebbis sparket, for første gang i går jeg også lenemor. Ble helt fasinert og sittende å holde pusten for å se mer. Fikk to spark til, så ble det stille [:)]

ja det er virkelig helt sprøtt - og så facinerende ja!! Jeg har fått se det mange ganger nå siden første gangen, så Mozartkula har utvilsomt blitt sterkere!! Har forsøkt å vise det til G også, men hver gang han kikker ligger mozart helt stille.. ertekråke [:D]

Gratulerer![:D]

Back
Topp