28 uker, 7 mnd, 3. trimester!

Melliott

Elsker forumet
Hurra! Da var jeg plutselig i 3. og siste semester..! [:-] Synes tiden går både fort og sakte, i grunn. Nå kan den bare gå enda fortere, begynner å bli litt lei [8D]

Korsryggen og halsbrannen plager meg, men heldigvis så har gutten vår kvikna til de siste dagene. Mye mer aktiv nå, og det er bra, for han har vært så rolig. Herlig!

Hvordan går det med dere? Synes dere tiden går fort eller sakte?

Navlen er på god veg ut!

Det går ALT for sakte!!!! ikke så lenge til jeg er i 3 trimester heller.... Men hadde vært flott om det hadde vært juni nå og ikk april [8D]

Kjeeempe fine magen din - bra å se at det ikke bare er min mage som har vokst!

Syntes det veksler mellom å gå fort og sakte! Plutselig får jeg sånn WOW bare 14 uker igjen, så er det sånn "åååh, så lenge igjen"

Takk [:D] den er rund og fin, ja! Skikkelig guttemage [;)]

Heeeelt enig, en dag virker det som om jeg testa positivt i går, og den andre dagen tenker jeg "BARE 28 AV 40 UKER!! TRE MÅNEDER IGJEN! ÅÅÅH GIDDER IKKE!"

Hehe [:D]

Vi og flytter i juni! Når den tiden kommer så skulle vi vel ønske at tiden gikk sakte igjen [:D] men akkurat nå så er det så mye å glede seg til, som er så langt borte [:o]

Gratulere med 28 uker, vi har termin på samme dato[:D]

Gratulerer så mye med 28 uker! Kjempe flott mage du har [:D]

Gratulerer med 2 overståtte trimester! tenk nå er du i siste og 3 trimester!! [:)]
2/3 veien er et tilbakelagt stadiet! det er stort!! [:)]

nå tror jeg det kommer til å gå fort! eller jeg syntes de siste ukene nå har gått kjempe fort! og tror at tiden fremmover nå kommer til å rase avgårde.

men det vil nok føles sakte etter uke 35 tror jeg... har det på følelsen, for da er man så nærme, men allikevel over en måned unna. og magen er da kjempe stor, og ryggen fryktelig vond. og man er lei og venter på å føde!
det er slik jeg forestiller meg det i hvertfall!

GRATULERE ME 3.TRIMESTER!

Personli syns æ tia kan gå litt fortere, e mega lei! Like ikkje å gå gravid, så glede mæ t ungen kommer uuuuut!^^

Hehehe godt å se at det ikke bare er jeg som synes det er kjedelig å gå gravid [:o]

Alle setter jo alltid graviditet i et romantisk lys og sier det er såååååååå koselig og sååååå fantastisk, men jeg synes det er prakk og gleder meg bare til han kommer ut [:D] for ikke å snakke om til jeg kan trene og jobbe med kroppen min.. Vil bli SLANK! [:@]

Kan da trene nå og[;)] Sykkelturer er jo perfekt nå til våren[:)] Eller lett styrketrening, svømming, fjellturer+++?

Trener på treningssenter et par ganger i uka, men det teller jo ikke engang, for ligamentsmertene tar meg tvert. I tillegg så kastet jeg opp etter 6 minutter med litt puls på eplipsemaskina.. Alt er bare drit rett og slett. Trener for det meste styrke i stedet, men altså..

Snakker om å trene for å bli kvitt flesket... Hater å være så svær [:(]

Æsj, jeg har tidenes dårligste dag i dag, har aldri følt meg så feit og stygg og lite attraktiv før. Nå begynte jeg å grine også.. Hormoner. Jadda.

Så flott du er på de bildene[:)] synes også det går både sakte og fort. Sist uke da jeg var 24 uker på vei tenkte jeg "å, 24 uker, det er masse!" Men i dag er jeg 25 uker og det føles ikke SÅ mye akkurat, lenge igjen liksom, hehe teit[8D]

ORIGINAL: SillyDilly

Kjeeempe fine magen din - bra å se at det ikke bare er min mage som har vokst!

Syntes det veksler mellom å gå fort og sakte! Plutselig får jeg sånn WOW bare 14 uker igjen, så er det sånn "åååh, så lenge igjen"

He he,akkurat sånn føler jeg det og.

Det er såååå koselig med mage og spark hele tiden. Men så er det også sååå slitsomt med ei lita på 18 mnd og mann som jobber sent 3 uker i mnd. Og ingen klær som passer. Da gleder jeg meg til å være meg selv med to barn UTENFOR magen (sikkert mye mindre slitsomt....eeeh hehe)

Back
Topp