28.uke

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Mors uke 28 og fosterets uke 26: Babyer som blir født nå har ganske store sjanser for å overleve
Jiipii! Syns det er så gøy hver gang det har gått en uke. Endelig i 28.uke. Nå er det bare å vente til neste tirsdag. Gleder meg

Endelig ja!! Jeg går og gleder meg itl å komme dit jeg også, men først har jeg milepælen 100 dager igjen... den er i alle fall rett rundt hjørnet! [:D]

I alle fall - gratulerer med å ha kommet til 28. uke - da kan du puste enda litt lenger ut (og nå er du i 7. måned også!)

hmmm.... den tickeren stemmer ikke helt...

ORIGINAL: bæibi

du må sikkert justere termindatoen litt... det har jeg gjort med mine for å få antall dager til å stemme! (det er fordi vi regner svangerskapet til 40+2 mens amerikanerne bare går gravide i 40 uker...)

ORIGINAL: lenemor

du må sikkert justere termindatoen litt... det har jeg gjort med mine for å få antall dager til å stemme! (det er fordi vi regner svangerskapet til 40+2 mens amerikanerne bare går gravide i 40 uker...)

åå de amerikanerne altså.. alltid skal de være så spesielle. [;)]

Gratulerer så masse !! [:)]

åå de amerikanerne altså.. alltid skal de være så spesielle. [;)]

Enig i deg der, men denne gangen er det nok vi som skal være litt spesielle - veldig mange land regner 40 uker.... men ikke vi...

morro... kommer dit på fredagen jeg også.. (i følge siste ul er det i mårra da men) vi følger den gamle for den må stemme best. kan umulig være så langt på vei

Gratulerer bæibi!!!!
På fredag er det 2 uker så er jeg der og.. [:D] 

Back
Topp