28. juli..

Imogene

Forumet er livet
VIP
.. i 2011 fikk jeg en svak strek på en billigstrimmel.
Det virker utrolig lenge siden - og det ER det og, nå sitter jeg her med 4,5 uker til termin!!

Dette svangerskapet har virkelig flydd avgårde. Bekkenløsningssmerter til tross, dette har gått unna.. er så uvirkelig at det kommer en baby til oss om en måned!

vi tok onsdag 27 juli.... åå ja virker sååååå lenge siden...  :)

jaaa.....er 100 år siden. Husker ikke helt datoen jeg testet første gang, men var vel helt i begynnelsen av august når jeg var 3+1

Jeg tok også tidlig, var vel 3+3.
Så jeg har jo visst dette så tidlig som halvannen uke etter befruktning eller noe
Men synes allikevel det har gått utrolig fort selvom juli virker som flere år siden.

31 juli var den magiske datoen her :) Var en søndag, så mannen måtte kjøre en halvtime inn til byen for å kjøpe flere tester da jeg ikke trodde på den... Tok fire den dagen :)

Var 4+1 da, og hadde testet negativt når jeg var 3+5. Føles egentlig som en evighet siden, men jeg føler disse (snart) 9 månedene har gått ekstremt fort! Tross kynnere, bekkenplager, nyrebekkenbetennelse osv. Gleder oss til prinsen kommer!

Jeg tok min første positive test 7 august. 10 august fikk jeg og sambo feire at vi skulle ha baby, pluss at vi hadde vært sammen i 2 år :) Det ble en fin gave som vi hadde venta en stund på:)

Virker som om at det var i går.. Syntes at det har gått så fort:)

Hehe... Skjønner jo her at jeg var litt sent ute med å ta til vett og tisse på pinnen. Var ikke før 7 august og da var jeg allerede 7 uker på vei Tida fram til jul gikk ikke så fort, men disse siste 3 mnd har sust avgårde i en hærlig fart. Håper de siste tre ukene kommer til å gå like fort selv om det nå er permisjon <3

Jeg måtte bare teste. Vi var på ferie, og det ble et glass vin på kveldene. Hadde en liten mistanke, og jammen kom det ikke en svak strek 10 DPO.  Det ble en brå slutt på vinen!

24 juli her :) dagen vi kom hjem fra bryllupsreise:)

Vi var vel 4+6 når vi testa - testa kun fodi vi skulle inn på sykehuset til samtale å vips den var vist positiv den testen :)

5.august var datoen her ;-) Det virker som en evighet siden og termin er om 5 uker. Jeg tror ikke det er 5 uker til vi har en baby i hus. Så mye så skjer om dagen at jeg vet ikke helt om jeg tror på at vi skal bli en familie på 4!!!

Testet positivt i slutten av august, mener jeg det var.
Da hadde vi begynt å prøve igjen etter en SA, og jeg føler at jeg har gått gravid i kjempelang tid, totalt sett, pga at vi ble gravide like etter den SAen. Kan nesten ikke huske hvordan det var å ikke være gravid :P

Back
Topp