Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Tenkte å legge turboen litt senere nå i juleferien så kanskje han sover litt lenger..., jada, ti på fem sto han i døren "mammaaaaaa... kan jeg se på tv nå???" Ehhhh... nei!!!!!! Så var det skriking, opp i sengen igjen med noe eventyr på ørene.. og det varte til 0600.. da orket jeg ikke mer, men nektet å skru på tv`en.. så da halvsov vi på sofaen til åtte.. Lei av de ustabile morgenene altså!!![>:][>:][>:][>:] Han sover så lenge his faren, men kanskje fordi faren legger seg oppi med ham... det nekter jeg, for ikke får jkeg sove og ikke synes jeg det er en løsning som er bra...
Jaja... utenom det sitter vi her i pysj og joggings enda!![8D] Tenkte meg i dusjen nå så skal han få bade etterpå. Så blir det vel ut på bytterunde i dag og!![:)] Skulle egentlig på hytten i dag, men der var alt vannet frosset!!![&o][&o][&o] Så får finne på noe annet!![:)]
ORIGINAL: Skrållan
Grønne muffins buffi! [:D]
Jeg har fiksa meg frisørtime kl 15, men aner ikke åssen jeg vil ha det, hehe. Får google litt etter inspirasjon tror jeg.
ORIGINAL: Buffi
Grønne muffins buffi! [:D]
Jeg har fiksa meg frisørtime kl 15, men aner ikke åssen jeg vil ha det, hehe. Får google litt etter inspirasjon tror jeg.
heheheh
du har vel sitt bildene av dem rosa og blå pannekakene mine på facen du kanskje hehe[:D][:D][:D]
Men jeg kan vel velge mellom sjokkrosa, lilla, blå og elle knall gul...
Men hvordan blande disse fargene for å få andre farger[8|]
hva gir hva[8|]
ORIGINAL: Buffi
Blå muffins hørtes godt ut! [:)] hvilkle vintersko kjøpte du buffi?
Jeg er nyklipt, ble en bob med skrålugg!
tar bilde av dem når det er rolig i heimen[:)] akkuratt nå har jeg en prinsesse vil ikke mildt sagt