28 desember er en tirsdag, bruk den til skravling da

Looney

Forumet er livet
VIP

God morgen! [:)]

I går kveld så jeg og sambo endelig Twilight Eclipse, og i natt har han sovet rolig og stille, og det var bra! [:)]
Jeg stikker på Zumba kl 10, også tenkte jeg å ta med meg den nye nano'en min, og ta en liten runde i styrkesalen selv etterpå. Tobias blir hentet av mormora si etterhvert her, hun skal ta han med til frisøren kl 10. Tenker det blir en flott ung herremann vi får tilbake etterpå, og vips så er det bare a mor som ikke har klipt seg i romjula.. må kanskje gjøre noe med det, hehe.
Resten av dagen skal vi bare kose oss. Siste avslapningsdagen før neste år, faktisk!

Ha en flott 4.juledag! [:)]

Tenkte å legge turboen litt senere nå i juleferien så kanskje han sover litt lenger..., jada, ti på fem sto han i døren "mammaaaaaa... kan jeg se på tv nå???" Ehhhh... nei!!!!!! Så var det skriking, opp i sengen igjen med noe eventyr på ørene.. og det varte til 0600.. da orket jeg ikke mer, men nektet å skru på tv`en.. så da halvsov vi på sofaen til åtte.. Lei av de ustabile morgenene altså!!![>:][>:][>:][>:] Han sover så lenge his faren, men kanskje fordi faren legger seg oppi med ham... det nekter jeg, for ikke får jkeg sove og ikke synes jeg det er en løsning som er bra...

Jaja... utenom det sitter vi her i pysj og joggings enda!![8D] Tenkte meg i dusjen nå så skal han få bade etterpå. Så blir det vel ut på bytterunde i dag og!![:)] Skulle egentlig på hytten i dag, men der var alt vannet frosset!!![&o][&o][&o] Så får finne på noe annet!![:)]

Var plutselig logget ut jeg[&:] Men det er vel fordi jeg brukte pc'en nede i går og ikke den jeg pleier.

Jeg sov til elleve og har nå spist frokost og dusjet. SKal snart ut på en liten shopping og bytte runde. Må blant annet få fjernet alarmen på en genser samboeren fikk til jul av sin mamma. Kan ikke tenke meg at hun har stjålet den, men alarmen sitter nå på[:D]

Middag blir gresk kylling i pita tror jeg.

Ja hva kan jeg si[;)]

Ikke lenge til Vilde skal sove og det kjenner jeg skal bli godt...At dem kan krangla så mye altså[:'(]

Og når Vilde sove så tenkte jeg og Heidi å lage muffins...Hvilken farge denne gangen[8D]

Grønne muffins buffi! [:D]

Jeg har fiksa meg frisørtime kl 15, men aner ikke åssen jeg vil ha det, hehe. Får google litt etter inspirasjon tror jeg.

ORIGINAL: Delia

Tenkte å legge turboen litt senere nå i juleferien så kanskje han sover litt lenger..., jada, ti på fem sto han i døren "mammaaaaaa... kan jeg se på tv nå???" Ehhhh... nei!!!!!! Så var det skriking, opp i sengen igjen med noe eventyr på ørene.. og det varte til 0600.. da orket jeg ikke mer, men nektet å skru på tv`en.. så da halvsov vi på sofaen til åtte.. Lei av de ustabile morgenene altså!!![>:][>:][>:][>:] Han sover så lenge his faren, men kanskje fordi faren legger seg oppi med ham... det nekter jeg, for ikke får jkeg sove og ikke synes jeg det er en løsning som er bra...

Jaja... utenom det sitter vi her i pysj og joggings enda!![8D] Tenkte meg i dusjen nå så skal han få bade etterpå. Så blir det vel ut på bytterunde i dag og!![:)] Skulle egentlig på hytten i dag, men der var alt vannet frosset!!![&o][&o][&o] Så får finne på noe annet!![:)]

Herrlig da Delia, dere får jo mye ut av dagen[:-][:-]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har fiksa meg frisørtime kl 15, men aner ikke åssen jeg vil ha det, hehe. Får google litt etter inspirasjon tror jeg.

heheheh

du har vel sitt bildene av dem rosa og blå pannekakene mine på facen du kanskje hehe[:D][:D][:D]
Men jeg kan vel velge mellom sjokkrosa, lilla, blå og elle knall gul...

Men hvordan blande disse fargene for å få andre farger[8|]

hva gir hva[8|]

ORIGINAL: Buffi

heheheh

du har vel sitt bildene av dem rosa og blå pannekakene mine på facen du kanskje hehe[:D][:D][:D]
Men jeg kan vel velge mellom sjokkrosa, lilla, blå og elle knall gul...

Men hvordan blande disse fargene for å få andre farger[8|]

hva gir hva[8|]

Hehe, har det! [:D]

Blå og gul gir grønn i allefall...

Da har jeg kjøpt meg nye vintersko[:D][:D]

Og så har jeg satt på ovnen, tenkte å lage muffins i dag[:D][:D] forsker litt på hva farge jeg skal velge[8D]

Da har vi laget blå muffins[:D][:D]

Blå muffins hørtes godt ut! [:)] hvilkle vintersko kjøpte du buffi?

Jeg er nyklipt, ble en bob med skrålugg!

tar bilde av dem når det er rolig i heimen[:)] akkuratt nå har jeg en prinsesse vil ikke mildt sagt

ORIGINAL: Buffi

tar bilde av dem når det er rolig i heimen[:)] akkuratt nå har jeg en prinsesse vil ikke mildt sagt

Hehe, kjenner til den. Ida har vært Dronningen av Trass hele jula, skikkelig sjarmis. En dag måtte hun vente utenfor butikken sammen med foreldrene mine, for hun slo seg helt vrang der inne. I dag kom jeg for sent til frisørtimen min fordi hun ville heller hyle enn å kle på seg da vi skulle dra. Hvert måltid ber jeg henne forlate bordet, for hun sitter bare og terger og erter lillebror. Trass er knall!

Da skal vi snart snurre film - igjen[:D] Har fikset ting i huset i kveld igjen. Fått opp litt greier på veggen inne hos snuppa blant annet, og noe hos N. Mye handy-greier som må gjøres i hus gitt. Blir vel til at jeg finner frem litt godis til filmen også tenker jeg.

Suki. hvilken kaffe maskin fikk du?

Så sex in the city 2...

Syns 1 va best jeg[:D]

Back
Topp