28 dagers dietten - noen erfaringer?

Jente24år

Glad i forumet
Har lyst å prøve meg på den, men er ikke superflink til å holde meg til dietter...:p
Noen som har erfaring som kan fortelle litt om opplegget? :)
 
Hvilken diet er det? Spennende!
 
Det er en slags kostholdsplan man skal følge i 28 dager, har spurt litt, og det er egentlig helt vanlig sunn mat, man får tilgang på masse oppskrifter, og man kan velge ut de man liker best. I tillegg skal man ta noen tabletter som er vitaminer og mineraler. I 2. og 3. mnd er det stabiliseringsmnd.
Det står at man er garantert å gå ned mellom 5-12 kg :)
 
Det er en slags kostholdsplan man skal følge i 28 dager, har spurt litt, og det er egentlig helt vanlig sunn mat, man får tilgang på masse oppskrifter, og man kan velge ut de man liker best. I tillegg skal man ta noen tabletter som er vitaminer og mineraler. I 2. og 3. mnd er det stabiliseringsmnd.
Det står at man er garantert å gå ned mellom 5-12 kg :)
Kan man ikke bare legge om kostholdet selv da? Man bør jo spise sunt og variert hver dag, ikke bare 28....
 
Kan man ikke bare legge om kostholdet selv da? Man bør jo spise sunt og variert hver dag, ikke bare 28....

Er enig med deg, men det kan være lettere å forholde seg til et delmål på 28 dager og se resultater som igjen vil være en motivasjon til å fortsette.
 
Det er en slags kostholdsplan man skal følge i 28 dager, har spurt litt, og det er egentlig helt vanlig sunn mat, man får tilgang på masse oppskrifter, og man kan velge ut de man liker best. I tillegg skal man ta noen tabletter som er vitaminer og mineraler. I 2. og 3. mnd er det stabiliseringsmnd.
Det står at man er garantert å gå ned mellom 5-12 kg :)
Når det står at man garantert går ned så så mange kg, så ringer varsellampene mine i hvert fall. Spis sunt, ofte og rør på kroppen. Det er det eneste som funker. Jeg hadde ikke dytta i meg de tablettene heller. Har ei søster som falt for et sånt opplegg, men der var det hun som skulle selge til andre da. Det var også sunne oppskrifter og pulverdrikke med næringsstoffer. Det gikk fort over:p
 
Back
Topp