28 dager igjen

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Nå nærmer det seg med stormskritt. Må ærlig innrømme at jeg ser frem til å ikke være gravid lenger. Etter å ha hatt bekken og ryggplager med kynnere og nedpress i 3 mnd så er jeg lei og sliiiiten. Er jeg heldig så setter de meg igang innen termin om ikke noe skjer av seg selv.
Når er det vanlig at slimproppen går?
 
Nå nærmer det seg med stormskritt. Må ærlig innrømme at jeg ser frem til å ikke være gravid lenger. Etter å ha hatt bekken og ryggplager med kynnere og nedpress i 3 mnd så er jeg lei og sliiiiten. Er jeg heldig så setter de meg igang innen termin om ikke noe skjer av seg selv.
Når er det vanlig at slimproppen går?
Med første gikk slimproppen når jeg var i aktiv fødsel på føden og skulle en tur på do. Med nr. 2 så jeg aldri noe slimpropp. Men hadde en tegningsblødning(litt blod på papiret ved dobesøk) samme morgenen jeg fødte☺️
 
Ok for her har jeg ikke lagt merke til noen ting. Og jeg er så spent på når ting vil skje. Babyen har ligget med hodet godt nedi der i 6 uker. Så håper babyen forblir der
 
Er ikke sikkert du får se noen slimpropp i det hele. Noen ganger mister man mindre biter litt her og der, uten å merke det.
 
Jeg så ingen slimpropp denne gang,men i forrige svangerskap gikk den i én del i uke 27+0.
 
Back
Topp