28/8

Ja, hun var så vittig. Greide ikke å si noe! Så jeg gratulerte mamma og pappa med å klare å gjøre jenta målløs.:p
Lekestativ blir supert. Har ikke stor nol stue til å ha 20 nye leker her, så tommel opp for uteleker!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hahaha, er morro med slike hendelser!

Haha, ja...20 nye leker...vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt :p
Men skal pakke vekk alt av Little People, siden hun ikke leker med det, og vi hadde lånt alt av søstra mi ;) Hun fikk egentlig mest bøker og pusslespill, det er jo lett å stable vekk :)

Hahaha, er morro med slike hendelser!

Haha, ja...20 nye leker...vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt :p
Men skal pakke vekk alt av Little People, siden hun ikke leker med det, og vi hadde lånt alt av søstra mi ;) Hun fikk egentlig mest bøker og pusslespill, det er jo lett å stable vekk :)

Rydde er nok løsninga..;) Veldig masse gammelt/unødvendig her også, men venter til bursdagstider med å gjøre noe med det.:p Bøker og puslespill er fine gaver! :)

Lurt å ønske ting man trenger ja! Hermine fikk en pysjamas i bambus av besteforeldrene, den koster 500kr :eek: Men jeg ble VELDIG glad for at hun fikk den...selv om hun bare kasta den til side etter å ha åpna den :p

Haha ja er nok noen gaver foreldrene blir mer glad for enn ungene :P nå minte du meg på at Leoh trenger nye pysjer! 80 i pyst har blitt korte i armer og bein:eek:

Vi har hatt et koselig besøk i dag. Jenny ble målløs og måpte (med hendene på kinna) da bestemor og bestefar dukka opp for å hente henne i bhg.:) Mamma hadde laga kålruletter til middag og riskrem til dessert.
Vesla er i seng, men har styra i over en time nå. Slitsomt - spesielt når hun eeeegentlig er trøtt. :confused:

Mamma foreslo at pappa kanskje kunne bygge et disse/lekestativ med en liten klatrevegg på til Jenny i bursdagsgave. Da blei jeg glad!!! Det har vært etterlengta med flere uteaktiviteter her, og vi har ikke råd til å kjøpe et, så det tror jeg nok blir den O'store gava i år.:p

Lesestund med gæmmæl'n:Vis vedlegget 74662

Haha så søt Jenny er da:D var visst populært at besteforeldre var med på hentinga:D

FOR en fin gave av dem å tenke på da! Er jo noe som blir brukt i noen år fremover:D

Haha ja er nok noen gaver foreldrene blir mer glad for enn ungene :P nå minte du meg på at Leoh trenger nye pysjer! 80 i pyst har blitt korte i armer og bein:eek:
Ja det tror jeg på, han er jo snart året vettu, og ettåringer bruker 86 i mye ;) :p

3 biter?? Det erter jo bare lysten det jo :P
Ja, eller de var ganske store så blei egentlig litt kvalm :p Men mannen hadde kjøpt noen få biter på et Haribo-marked i byen :eek: MÅ dit i morgen jeg ja!!!

Vi var jo ute en tur tidligere og da dreiv mannen å testa sykkelen min for å finne en feil på den. Han hadde ikke hjelm på noe Hermine oppdaga ganske så kvikt og ropte "OIOIOI pappa, du har GLEMT hjelmen din...pappa kan bare få låne Mine sin hjelm!" Ganske så omtenksomt av henne da :p ;)

Ja det tror jeg på, han er jo snart året vettu, og ettåringer bruker 86 i mye ;) :p

Hehe ja.. men så har han brukt 80 i noen måneder alt ;) så det Liana har hatt i 86 (som ble ryddet bort for noen dager siden) som Leoh "kan" bruke, har havnet direkte hos han :P

Ja, eller de var ganske store så blei egentlig litt kvalm :p Men mannen hadde kjøpt noen få biter på et Haribo-marked i byen :eek: MÅ dit i morgen jeg ja!!!

Hehe det blir vel ikke som å kjøpe 3 plater med sjokolade, og kalle det 3 biter vel?:P

Haribo har mye godt!:rolleyes:

Vi var jo ute en tur tidligere og da dreiv mannen å testa sykkelen min for å finne en feil på den. Han hadde ikke hjelm på noe Hermine oppdaga ganske så kvikt og ropte "OIOIOI pappa, du har GLEMT hjelmen din...pappa kan bare få låne Mine sin hjelm!" Ganske så omtenksomt av henne da :p ;)

Hahahaha hun der å da :D både omtenksom og smart ;)

Hehe det blir vel ikke som å kjøpe 3 plater med sjokolade, og kalle det 3 biter vel?:P

Haribo har mye godt!:rolleyes:
Den ene fylte hele hånda mi, et helt enormt skumjordbær :eek: :p
Orka ikke hele engang!

ImageUploadedByBV Forum1409256699.405066.jpg

Back
Topp