28+2 uker og fortsatt kvalm:(

jcecilie

Gift med forumet
Æsj er fortsatt kvalm hver gang etter jeg har spist og det kan vare flere timer. Noen ganger ender det med at jeg må brekke meg og spy litt:hungover: ser vist ikke ut som det vil slutte før jeg har fått ut den lille. Litt lei for å si det sånn:dead:
Andre som fortsatt er kvalme og må fortsatt stikke hodet i do/bøtta?

Må signere denne dessverre. Spyr sjeldent men kvalmen kommer etter middag og til jeg greier å sovne. Noen dager også på dagtid....

Sliter i tillegg med både rygg og bekken så er ganske klar for at april kommer for å si det slik!

Uff, jeg føler så med dere som sliter sånn med kvalmen enda... Jeg har fått tilbake noe den siste uka, men er helst på morgenen og litt nå og da... Ikke den konstante kvalmen jeg hadde de første 12-13 ukene heldigvis...

Men nr 1 spydde jeg i 9 mnd og var konstant kvalm, så føler virkelig med deg:-/

Kvalmen hilser jeg på en gang i løpet av dagen enda ja. Men ikke alltid jeg må spy. Sist gang jeg måtte spy var midt i middagen lille julaften. Heldigvis var det bare vanlig hverdagsmiddag uten besøk, for jeg rakk ikke lenger enn vasken...

Jeg er ikke kvalm men jeg kaster opp nesten daglig. Hadde det sånn også forje gang helt til ungen var ute. Håper du blir bedre snart :)

Back
Topp