Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor_86
hun kan jo beholde ungen selv om hun ikke er sammen med bf[8|] de må jo ikke bo sammen selv om hun er gravid..det vill jeg sagt.. hu kan beholde den, å pengene, å klare det å bo for seg selv.. for så å se hva som skjer med bf i fremtiden..
ORIGINAL: Citti
åååå... sinnsykt vanskelig!!!!![&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]
ORIGINAL: Littlå
Det ordner seg sikkert i løpet av den tiden du skal gå gravid vettu DetORIGINAL: mamma88 og Sunniva
Gratulerer med spiren Citti[;)]
Det ordner seg sikkert i løpet av den tiden du skal gå gravid vettu[:)] Det ordner seg nok[;)]
Gratulerer med ny spire[:D] Kjenner jeg blir helt misunnelig her jeg[8|] Det ordner seg for deg, det er jeg sikker på[:D]
ORIGINAL: Jaggumeg
Det er nok kun du som vet svaret på hva du skal gjøre, men mitt råd til deg er å tenke det nøye igjennom og ikke gjøre noe for å gjøre andre til lags. Det er ikke et enkelt valg og derfor bør du ta deg god tid til å kjenne etter hva du vil.
Om jeg hadde stått i samme situasjon som deg hadde jeg nok vært rimelig på tuppa nå, så jeg skjønner godt du er i villrede. Det er jo så mange ting som spiller inn. Det er helt klart at dette tvinger fram endel spørsmål som du kanskje ikke har vært tvunget til å stille deg selv. Jeg vet ikke hvor lenge du har holdt på med eksen din, men jeg går utifra at du har kjent litt på egne følelser i og med at dere har en historie fra før, men nå blir dere jo på en måte tvunget til å ta et standpunkt til om dere ønsker å satse på dette forholdet.
Jeg tror du klarer alt du går inn for, for du har vist så mye guts i løpet av tiden jeg har kjent deg her inne i forhold til hvordan du har taklet ting med eksen og i tider hvor Marcus strevde med nattesøvn og gråting. Dette handler nok ikke om hva du klarer men hva du ønsker.
Jeg ønsker deg uansett lykke til i valget du skal ta, og vit at vi er her inne for deg uansett hva du måtte velge. Det er ingen som skal fortelle deg hva du skal gjøre og det er viktig!