27 uker i dag:-)

Blomma74

Andre møte med forumet
I dag feirer jeg 27 uker! Og er så glad for at lille Emil har det bra etter 2 sykehusopphold i løpet av ca 14 dager. Første gang ble jeg utredet for om jeg hadde hatt ei lita blodpropp i hodet - noe som jeg heldigvis ikke hadde og andre gangen fikk jeg matforgiftning. Nå skal jeg kose meg resten av svangerskapet og være frisk som en fisk. Godt å vite at Emil er "stor for alderen" også. I uke 26 målte de han til å være 1100 g. Lille kjempen min <3 Ha en god søndag alle <3

Blomma

Enn at vi har kommet så langt på vei  det er så hærlig! Jeg er bare 25 ++ enda da, men dagene og ukene går forhåpentligvis fort den neste tiden.

Jeg har også hatt en liten tur på sykehuset, ikke matforgiftning, men jeg er laktoseintolerant og var på middag hos noen som tydeligvis hadde brukt noe laktosebasert i maten uten at jeg eller de visste om det. Fikk kjempesterke magesmerter som kjentes akkurat ut som rier, så jeg trodde noe var galt med den lille. Heldigvis ble jeg på sykehuset koblet opp til en monitor som viste av "sammentrekningene" i magen min ikke var i livmora, men i magen/tarmene! i tillegg fikk jeg innvendig og utvendig ul som bekreftet at mini hadde det fint 

kos deg masse med resten svangerskapet, håper du holder deg frisk og rask 

Gratulera =) Føler nesten ikke ut som eg høre t her når eg bare er 22+5 hehe :P Har termin 30.11 så :P 

Back
Topp