27 desember i dag

Looney

Forumet er livet
VIP
1 mnd til ul termin gitt[:D][:D]

på tide med bilder, looney!

mårnings å løkk me jula[:)]

her ikke rukket å være så mye her inne siste dagene, har vært litt travelt egentlig. vi var hos min familie i går, dvs hos broren min og hans svigerfamilie. i dag skal vi til svigerfar (jippi) og i morgen skal vi til svigermor. gleder meg til vi kommer hjem igjen og virkelig kan nyte jula[:)] må se om jeg finner nøtter i butikkene også, har ikke fått den enda[>:]

ha en fin 3.juledag[:)]

God morgen[:)]

Oi, nå går det fort Looney, så gøy!!

Snuppa ligger faktisk å sover enda, som den eneste. Og hun la seg faktisk før kl. 20 i går, så jeg måtte opp i stad å sjekke at hun hadde det bra, dette er nemlig ikke vanli kost [:D] Men hun trengte det nok, ble sent både julaften og 1. dag.
I dag blir det slappe-av-hjemme dag, deilig etter et par dager med farting.
Ellers blir det å rydde litt, og ordne til middagselskap i morgen.

God morgen jenter! [:)]

Trodde jeg skulle klikke på sambo i natt, snakk om å være urolig! Han fikk ikke sove selv, fordi han fikk litt panikk i cpapen sin, og da skal man visst slamre med dører når man går på do, man skal ligge og kaste seg fra side til side, og generelt være PLAGSOM! Han ble sendt på sofaen til slutt... og jeg har ligget våken i flere timer i natt. Trøtt ja! [&:]
Nå har vi spist frokost, ungene leker med de nye lekene sine, jeg har fylt opp sjokkisskåla og julekakefatet (må feite opp familien min, må vite, hehe) og ute er det bare -7 grader. Vi tenkte å kle på etterhvert her, og gå ned på byen. Skal levere adventskalendrene fra Ringo på butikken, så er vi med i trekningen på leker til 10.000 kr, også skal ungene se om de finner noe å bruke litt av pengene de fikk til jul på! [:)] Sambo skal også få lov til å gå innom samtlige av byens 4 millioner frisørsalonger (er det noe vi har mye av her, så er det frisørsalonger), og høre om noen gidder å klippe han. Han mobbes daglig for sitt lange hår nå, haha!
Kl 17.30 skal jeg på Functional Moves, og mens jeg trener så tror jeg sambo og ungene skal få dra til mine foreldre, og hjelpe mamma med den nye pcn hun fikk til jul. Ja, det hørtes ut som en fin plan!

Ha en fin dag dere!

Ungene har kjøpt seg henholdsvis Mack (lastebilen i Cars) og tvbenk med flatskjerm og godstol til Barbie, veldig fornøyd begge to! [:)] Sambo har klippa seg, og det har Ida gjort og. Vi traff tilfeldigvis på mamma og pappa på byen, så de ble med oss på handlerunden vår før vi dro på kafe sammen, og de tok med seg Ida hjem. Så nå er det stilletid her, Tobias sover og sambo gomler Smash. Jeg tror jeg skal gå og klippe neglene mine, de er kriminelt lange nå...

Vi har vært på bytte runde. Ble mye cash i tilgodelapp på XXL da de ikke har inne noe av det jeg vil ha. Ble to nye DS spill til N da. Også har vi byttet noe småting. Mer småting må byttes i morgen.

Har også vært på middag hos mine besteforeldre, og nå driver vi og pusler hjemme med litt småting. Blir vel snurring av en film i løpet av kvelden også tenker jeg[:)] For noen late dager.......

Back
Topp