God morgen jenter! [:)]
Trodde jeg skulle klikke på sambo i natt, snakk om å være urolig! Han fikk ikke sove selv, fordi han fikk litt panikk i cpapen sin, og da skal man visst slamre med dører når man går på do, man skal ligge og kaste seg fra side til side, og generelt være PLAGSOM! Han ble sendt på sofaen til slutt... og jeg har ligget våken i flere timer i natt. Trøtt ja! [&:]
Nå har vi spist frokost, ungene leker med de nye lekene sine, jeg har fylt opp sjokkisskåla og julekakefatet (må feite opp familien min, må vite, hehe) og ute er det bare -7 grader. Vi tenkte å kle på etterhvert her, og gå ned på byen. Skal levere adventskalendrene fra Ringo på butikken, så er vi med i trekningen på leker til 10.000 kr, også skal ungene se om de finner noe å bruke litt av pengene de fikk til jul på! [:)] Sambo skal også få lov til å gå innom samtlige av byens 4 millioner frisørsalonger (er det noe vi har mye av her, så er det frisørsalonger), og høre om noen gidder å klippe han. Han mobbes daglig for sitt lange hår nå, haha!
Kl 17.30 skal jeg på Functional Moves, og mens jeg trener så tror jeg sambo og ungene skal få dra til mine foreldre, og hjelpe mamma med den nye pcn hun fikk til jul. Ja, det hørtes ut som en fin plan!
Ha en fin dag dere!