26 uker!

spjolk1

Forelsket i forumet
Gud så deilig og se at dagene blir mindre på tickeren. 99 dager... og dermed 26 uker på vei [:D]
I morgen skal jeg begynne med barnerommet. Har funnet farger, så maling innkjøpes i morgen. Fikk åsså foresten bestilt stellekommode til lillegull i dag. Kjempestilig! [:D]
Så når rommet er ferdig, så er det bare å hente alle babytingene å sette på plass. Herreverden hvor jeg gleder meg!

Så herlig! =) Jeg skulle ønske jeg hadde et barnerom til å ordne jeg også, men det får bli når vi får kjøpt hus.
Godt at tiden nærmer seg for at våre kjære junibarn melder sin ankomst! [;)]

Vi ha akkurat kjøpt hus. Eller flytta inn i juni i fjor. Men alt av lån osv ble i orden i dag. Så jeg storgleder meg til jeg skal begynne på rommet til lillegull! :D

Gratulerer med 26 uker![:)]

Gratulerer så mye med 26 uker.[:D][:D][:D]
Holder på å ryddet rommet som vesla skal ha nå, når det er gjort kan jeg begynne med rommet til prinsen.[:D]
Jeg sliter litt med å komme i gang her jeg, føler jeg har allverdens tid.[8D]

ORIGINAL: ciccy_c

ORIGINAL: ciccy_c

gratulerer med 26 uker[:D][:D][:D]

JUBEL!!

Ååå, så koseleg.
Eg har aaaalt klart og - på papiret. Har tegna og plassert ting her og der.. og ommøblert 100 ganga i fantasien! Hehe.. først og framst må eg vente til 1.Mai, slik at eg får flytta inn i huset [:)]

Og, gratulerar så mykje med 26 veke!!!! HURRA!

Så flott:) Barnerom e så arti å lag!! Jeg er oxo 26 uker på vei idag:) Lykke til videre:)

Back
Topp