26 uker idag!!! magebilde :D

Valentina*

Glad i forumet
Nå for første gang føler jeg tiden begynner å gå fortere :)
Men kunne alikevell gått enda litt raskere, gleder meg sååå mye til å få ut gullgutten min <3
skal på 3d ul om 2 uker, gleder meg!!!!
klarer dere se den streken på magen? den er veldig svak....mannen min mener han ikke ser den så kansje jeg ser syner :p

beklager de store bildene, jeg må ha trykket feil str...hvilket str er rett?

så flott mage du har!!! [:)] nydelig!!
heldiggrisen som fortsatt kan gå med g-streng! [;)] syntes det har blitt så ubehagelig nå seh..

jeg kan se anntydning til en strek... men ikke tydelig.. kan hende det er lyset som gjør noe med det... eller om du har hatt på no klær som strammer (sånn sokkemerke kant vettu.. bare at den er loddrett istedenfor vannrett) ?
eller har du den hele tiden?? jeg ser det er et eller anna der...

skjønner at du gleder deg! det gjør jeg også! og føler ENDELIG at det begynner å nærme seg! [:)]

KJEMPE FIN MAGE!![:)] Ser en svak strek ja! Mannfolk vet ikke hva de skal se etter vet du.... Gratulerer så mue med 26 veker![:D]

ORIGINAL: girlypai

heldiggrisen som fortsatt kan gå med g-streng! [;)] syntes det har blitt så ubehagelig nå seh..

jeg kan se anntydning til en strek... men ikke tydelig.. kan hende det er lyset som gjør noe med det... eller om du har hatt på no klær som strammer (sånn sokkemerke kant vettu.. bare at den er loddrett istedenfor vannrett) ?

skjønner at du gleder deg! det gjør jeg også! og føler ENDELIG at det begynner å nærme seg! [:)]

tusen takk :D går me G-streng enda ja, men ikke på nettene....
er jo egentli ikke så behagelig lengre nei så må vell ut å kjøpe meg en haug med truser :p
problemet er jo at jeg ikke har noen truser nesten så derfor tar jeg bare på meg g-streng...

gøy at du ser antydning til strek....hadde ikke på meg noe som kunne ha laga "sokkemerke" nei he he....
tror rett å slett mannen min som har dårli syn eller kansje må se i bedre lys :p

ORIGINAL: sogn78

Veldig flott mage du har!! Ja, eg syns eg ser ein svak strek under navlen og nedover så det e nok ikkje innbilning[:D][:D]

Marsss09

KJEMPE FIN MAGE!! Ser en svak strek ja! Mannfolk vet ikke hva de skal se etter vet du.... Gratulerer så mue med 26 veker!

TAKK :D

da satser jeg på at jeg ikke inbiller meg noe siden dere og ser d :D

For en flott mage du har[:D] Men neeeei, kanskje blitsen jør så man ikkje ser den stripa, æ så den ikkje hvertfall[:)]

Kjempefin mage [:)] Og ja, jeg ser den svake streken [;)]

ORIGINAL: Marsss09

KJEMPE FIN MAGE!![:)] Ser en svak strek ja! Mannfolk vet ikke hva de skal se etter vet du.... Gratulerer så mue med 26 veker![:D]

Sign!!!

Flott mage[:D] Jeg ser streken jeg. Samboeren min ser ikke streken hos meg heller selv om jeg har sett den i flere uker[:D]

ORIGINAL: Frk_Rosa

ORIGINAL: girlypai

tusen takk :D går me G-streng enda ja, men ikke på nettene....
er jo egentli ikke så behagelig lengre nei så må vell ut å kjøpe meg en haug med truser :p
problemet er jo at jeg ikke har noen truser nesten så derfor tar jeg bare på meg g-streng...

gøy at du ser antydning til strek....hadde ikke på meg noe som kunne ha laga "sokkemerke" nei he he....
tror rett å slett mannen min som har dårli syn eller kansje må se i bedre lys :p

ja jeg måtte dra ut å¨kjøpe meg en haug med truser. orka ikke mer av de g-strengene.. hehe..
samboer var sjeleglad for at jeg ikke kjøpte de mamma trusene som går laaaaangt opp på magen. alt annet enn det sa han.. hehe.. så her ble det vanlig truser i et par størrelser større enn normalt. kjenner at jeg hater alt som sitter stramt nedentil.. liker å ha det behagelig nå! [:)]

okey, da har du begynt å få den streken da ja, men mannfolk ser ikke slik før det hopper opp og biter de i nesa! [;)] hehe
jeg VET at hadde jeg hatt en slik strek, så hadde ikke min mann sett det heller.. de verken ser eller hører slik "følsomhet". husker når babyen begynte å sparke i magen, han kjente det ikke før han sparka så hardt at jeg trodde nesten han kom igjenom magen. så det tok lang stund før han kjente det..
så nei, mannfolk kan man ikke forvente skal se eller høre "sensitive" ting.. hehe

For en nyyydelig babymage du har :)
Ser streken der ja

Kjempe fin mage du har :) ser antydning til streken der ja [:)]

Så flott mage du har[:D]
Ser en svak strek under navlen ja. Blir spennende med 3d ul[:)]

Så flott mage du har fått [:)] Streken synes så vidt det er, men det kan jo ha noe med det sterke lyset/blitzen og gjøre også... at den kommer mere fram da :)

Back
Topp