26+6 aktiv heeele natten!

Lotta915

Glad i forumet
Første natten jeg har kjent han bevege seg konstant gjennom hele natten. Helt fra midtnatt og kjenner han ennå uansett hvilke stilling jeg legger meg i. Noe som betyr lite søvn.
Har pleid å kjenne han litt i ny og ne, første gang det er så mye og så kraftig!
Godt eller dårlig tegn?
 
Sånn er det her også, vært en stund. Er 27+4 i dag.
Mini i magen har det bare fint [emoji108]
 
Mye det samme her. Er 25+6 i dag, og har lest at de siste ukene i 2. trimester ofte er den tiden man kjenner mest til aktiviteten (fremdeles plass å tumle mye på, og stor nok til at det kjennes godt).

Jeg plages ikke bare av spark. Ofte kjennes det ut som om han prøver å presse seg ut gjennom magen, tar spenntak mot ryggraden og skikkelig presser hele kroppen utover :s Får skikkelig pukkel på magen, og det er IKKE behagelig i det hele tatt. Strekker og er vondt. Spesielt mye av dette på natten. Og innimellom er det TO pukler, så jeg tror han ligger og presser både hodet og baken utover.
 
Her er det mye aktivitet, og på natten. Men da ofte hvis jeg har lagt i samme posisjon over en god stund.
Det jeg merket hjalp var noen ekstra puter under hodet slik at jeg kunne sove på ryggen uten å ligge helt flatt.
 
Her er det mye aktivitet, og på natten. Men da ofte hvis jeg har lagt i samme posisjon over en god stund.
Det jeg merket hjalp var noen ekstra puter under hodet slik at jeg kunne sove på ryggen uten å ligge helt flatt.
Prøvde med puter og alle stillinger i natt, noen var bedre enn andre. F.eks om jeg lå flatt på ryggen tok det helt av. Men om jeg ligger på en av sidene så "hopper" han så jeg føler det godt i sidene
 
Prøvde med puter og alle stillinger i natt, noen var bedre enn andre. F.eks om jeg lå flatt på ryggen tok det helt av. Men om jeg ligger på en av sidene så "hopper" han så jeg føler det godt i sidene

Ja, det er derfor jeg måtte ha noen puter i ryggen/under hode. Da lå jeg ikke helt flatt.
Det skal sies at mange foretrekker å ligge på venstresiden, av den enkle grunn: mindre organer på den siden, ergo mer plass til babyen. :p
 
Back
Topp