26/10 dere som skulle teste i dag....

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
hvordan gikk det? Fikk dere ønsket resulat?

Negativ :(

Det er første gangen jeg tester, så jeg har ingen erfaring med det, men jeg stusset litt på at den "boka" på testen blinket uavhengig av timeglasset. Det stod "ikke gravid" på testen innenfor tiden og boken er borte, så da regner jeg med at det ikke er feil på testen og at resultatet er riktig. Dag 34 i syklusen og 3 dager over ikm, så burde vel resultatet være til å stole på? Kjedelig!

Oh no!

Nå er jeg hjemme fra jobb og litt mer våken enn når jeg testet tidlig på morgenen. Linser har jeg også klart å få på meg, så nå var bruksanvisningen litt annerledes!
Leste igjennom i går kveld også, men noe har jeg gått glipp av, for jeg dyppet bare i 5 sek. Nå seg jeg jo at det skal dyppes i 20sek.... Kan det være årsaken til at "ugyldighetsboken" blinket uavhenging med timeglasset før det kom opp "ikke gravid"? Og burde jeg kanskje teste igjen?

Fru Snupp skrev:
Oh no!

Nå er jeg hjemme fra jobb og litt mer våken enn når jeg testet tidlig på morgenen. Linser har jeg også klart å få på meg, så nå var bruksanvisningen litt annerledes!
Leste igjennom i går kveld også, men noe har jeg gått glipp av, for jeg dyppet bare i 5 sek. Nå seg jeg jo at det skal dyppes i 20sek.... Kan det være årsaken til at "ugyldighetsboken" blinket uavhenging med timeglasset før det kom opp "ikke gravid"? Og burde jeg kanskje teste igjen?

Burde nok teste igjen ja;) Jeg bestilte masse tester inne på http://www.billige-tester.no, så gjorde det ikke noe om jeg tok maange tester;)

Back
Topp