25 uker i dag <3

mon_83

Flørter med forumet
Synes tiden til nå har gått både fort og sakte :) skremmende på en måte nå at brått så er julen her og brått så melder den lille sin ankomst :) gleder og gruer meg til å bli 2 barnsmor - er jo skremmende men samtidig gleder jeg meg vanvittig mye til å få en baby i huset igjen og se hvordan sønnen vår synes det er å bli storebror :)

skjønner ikke hvorfor man skal bekymre seg for noe som kan skje om 15 uker eller før eller senere, men tenker mye på reiseveien til sykehuset. vi har 1 times kjøring ca og det er ikke når det er snø. kronglete vei osv. tenk om det er mye snø, når skjer det osv. vi bor på en privat vei som noen andre måker og da er det noe herk dersom det brått har kommet så mye snø den natta at man sliter med å komme seg ut på hovedveien. MEN den tid den sorg, er jo termin i midten av mars så satser på lite snø og knall fint føre :)

Gratulerer med 25 uker! :) Kjenner meg igjen i innlegget ditt. Jeg også har en time reisevei, hvor deler av veien er pyton.. Men vi får satse på at det ikke har kommet mye nysnø når fødselen kommer i gang :) Jeg kommer nok til å gjøre som begge de forrige gangene, og reise litt tidlig til sykehuset. Sitter ikke hjemme og venter lenger enn jeg må :P
Jeg også syns tiden går rasende fort! Men gleder meg veldig til han kommer. Men blir en del utfordringer som 3 barnsmor, det vet jeg :)

sist gang fødte jeg i august og fødselen og alt startet på sykehuset, drømmestart. vi oxo kommer til å heller dra litt i god tid. men vi krysse fingrene for godt føre. ungen skal jo ut uansett ;) jeg lurer på hvordan det blir som 2barn mor, skjønner at du kommer til å få det enda mer travelt enn meg ;)

Gratulerer med 25 uker:)! Det er så godt for hver uke som går! Jeg kan forstå bekymringen din med tanke på reisevei, men sannsynligvis går det bra. Du får reise tidlig til sykehuset! Selv bor jeg ikke så langt unna sykehuset, men min bekymring er mannen min som pendler. Han bruker to-to og en halv time fra jobb og hit. Vil nødig at han skal gå glipp av fødselen, og foretrekker jo at det er han som kjører meg til sykehuset... Så jeg håper at lillegull melder sin ankomst utenom arbeidtid:)

Back
Topp