25 uker:)<3 "Bygge rede" modus:)

Lykke-liten

Betatt av forumet
I dag er jeg 25 uker på vei:) Hurra:) Er så god en følelse for hver uke man kommer til:)

MEN nå begynner jeg virkelig å kjenne at jeg stresser litt med denne "rede bygginga" hehe:) Vi har jo et barn fra før, så vi har mye av det vi trenger, men er alltid noen praktiske løsninger man trenger å finne ut av osv. Å lista over ting jeg skal handle inn begynner å bli lang;)

I tillegg holder vi på å bygge huset vårt ferdig, for vi trenger flere soverom. Håper vi blir ferdige til mini kommer:)

Fler som driver å bygger rede? hihi:)

Ønsker alle en fin og romantisk dag i dag:)

Det kicka inn med en gang hos meg, er jo første barnet så vi hadde ingenting fra før:-) på lørdag er jeg 26 uker på vei og da skal vi bygge stellekommoden :-) regner med at jeg kommer til å vaske klær og fylle kommoden om en måneds tid :-P

Godt å høre det er flere:) blir litt smårar av å sitte å fundere ut alt man trenger osv:) men det er jo mest kos da:) stellebord lurer jeg veldig på. vi får jo ett til bad oppe nå så trenger ett stellebort til, og det er jo en jungel av stellebord! hvilket har dere?

Den var jo kjempe fin:) å det er jo kjempe praktisk med masse skuffer:) da har man alt lett tilgjengelig når man steller den lille:)
titta litt på en som bohus har, men den er ganske stor. 103 bred, og da vil den ta mye plass, men den kan brukes som vanlig kommode senere, men blir litt usikker alikevel. skal jo ha plass til andre ting på badet også;)

Ja jeg måtte ha kommode istedenfor bord, skjønner ikke at folk får plass til alt de trenger når de har stellebord :P Jeg er ihvertfall ikke organisert nok til å lage et godt system selv, så da får det bli skuffer :)

Denne kan også brukes som vanlig kommode senere, den kommer med både føtter og hjul så man kan bytte :)

Har sååå lyst til og gjøre alt klart nå! Men får ikke lov av samboer :( men har så å si alt av utstyr,må bare hente det hjem :) arvet mye av mine søsken og fikk en helt ny vogn hos ex svigersøster :)

Merker at rede byggingen pågår hær også, MEN vi har akkurat kjøpt hus og får ik flytte inn før 2mai. Så må ventr med å sette opp ting t da. Så har vi en gutt fra før og venter en gutt så vi msngler ingenting! Er en del ting ej vil bytte ut men orker ik kjøpe noen ting å ta d med t leiligheten for så å flytte! Så venter med alt til vi har flyttet inni huset! Sp veit ej også at butikkene er opne etter fødselen! Så får ej berre gå hær å trippe til mai! Lenge siden ej he gleda mej så masse t mai gitt!

Merker at rede byggingen pågår hær også, MEN vi har akkurat kjøpt hus og får ik flytte inn før 2mai. Så må ventr med å sette opp ting t da. Så har vi en gutt fra før og venter en gutt så vi msngler ingenting! Er en del ting ej vil bytte ut men orker ik kjøpe noen ting å ta d med t leiligheten for så å flytte! Så venter med alt til vi har flyttet inni huset! Sp veit ej også at butikkene er opne etter fødselen! Så får ej berre gå hær å trippe til mai! Lenge siden ej he gleda mej så masse t mai gitt!

Snakk om tortur da, lyst men ikke loooov :P Men sånn er det jo med så mye i graviditeten, jeg ble litt misunnelig på Sheldon i Big Bang Theory i går da han fikk en Long Island Ice Tea... :P

Holder på og begynner og "stresser" litt her og, vi har en gutt fra før, så har en del saker fra han. Men storebror må få ny seng, og rommet han ska få må pusses opp, hadde gledet oss kjempe mye til og begynne, helt til vi fann ut at hele veggen på soveromme våres var dekt av muggel.... :eek: Såååå, no så må vi prøve og få ferdig det før vi kan begynne med storebror sitt rom.. Litt surt.. :confused:

Ja, kjenner jeg begynner å stresse litt ang romfordeling her. Vi tok over huset etter bestemor og bestefaren min før desember, men fant ut at vi ikke fikk brukt rommet som eldstemann skal ha med en gang. (en laaaaaang historie). Men å a vettu, kan han snart ta i bruk det. Men da må svigerfar og gubben legge gulv der først...har det ikke super travelt, men er så utolmodig da, og tenker jo og at det går plutselig veldig fort til Juni, og til lillegull kommer. Men har ellers alt under kontroll :)

Hadde litt kraftigere rede-bygging-instikt for litt tid siden. Litt roligere akkurat nå:P Men vi har jo kommet godt igang:) Mangler 2 kommoder og vogn av store ting. Mangler ganske mye småtteri, men det blir sikkert bare kos å handle inn nå til våren<3:) Har kjøpt alt som trengs til sovebiten(seng, madrass/sengebeskytter/dyne/pute:):)), så merker det kløøøøøøør i fingrene å reie opp senga med nytt sengetøy, men vil vel tro at det er litt tidlig når det 4 måneder igjen til han er her;P

Litt i samme situasjon.
Vi er midt i husbygging og salg av leilighet, så her begrenser situasjonen "redebyggingen". Selv om lysten absolutt er der, må den bare ignoreres til ting er litt mer klart..

Har barn fra før, så han jo endel av dei "store" tingene på plass allerede, men ville ha hentet de ned fra loft og begynt å ordne til.

Jeg må si at jeg også kjenner på den "bygge rede"- følelsen. Nå er jeg 25 uker om et par dager, så omtrent like langt på vei som deg! :)

Men jeg prøver å roe ned littegranne, siden jeg fort blir så utålmodig. Som etter da jeg handlet babyutstyr på IKEA, så kjente jeg at jeg ble veldig utålmodig :)

Men jeg sitter stadig og surfer på nettsider med babyklær/utstyr og titter, bestemmer og tenker på det. Når det begynner å nærme seg termin, kommer jeg nok til å slippe meg selv mye mer løs ;)

Jeg kjenner jeg tar det veldig med ro:p har ikke gjort noe klart enda og kommer nok ikke til å gjøre det på lege enda:)

Back
Topp