25% på bilstoler + baser! :)

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Fikk melding fra babyshop om at frem til lørdag har de salg på alle bilstoler + baser! :)
Kanskje flere enn meg som mangler bilstol?
Vi skal ut å handle i morgen! :) Håper noen kan dra nytte av det. :)

Ja, så det før i dag. Skulle virkelig ønske tilbudet varte litt lenger. Vi må ha to beltestoler til lillesøster, men har rett og slett ikke penger før lønna kommer om 3 uker. Skikkelig surt. Skulle reist på babyshop en tur for et par andre ting også, så hadde passet fint da. Babysetet vårt håper jeg er i orden. Har lånt det bort til to foreldrepar etter lillesøster var ferdig med å bruke det, 3 barn. Siste ungen bruker det enda, vi skulle prøve å få det igjen til 1. juli. Merker det stresser meg litt. Vet de har nytt sete nr 2, så hvis det skulle skje noe, så får vi det igjen på sykehuset. Skulle bare så inderlig prøvd det i bilen først i det minste. Liker å ha alt i hus, selv om det bare er 2 km unna egentlig, men det får bare gå. Har ytret ønske om å få låne det en dag og prøvd plassering i bilen i det minste, har jo to fra før som trenger plasser og seter også, så vi må se hvilken plassering som blir best.

Ja, så det før i dag. Skulle virkelig ønske tilbudet varte litt lenger. Vi må ha to beltestoler til lillesøster, men har rett og slett ikke penger før lønna kommer om 3 uker. Skikkelig surt. Skulle reist på babyshop en tur for et par andre ting også, så hadde passet fint da. Babysetet vårt håper jeg er i orden. Har lånt det bort til to foreldrepar etter lillesøster var ferdig med å bruke det, 3 barn. Siste ungen bruker det enda, vi skulle prøve å få det igjen til 1. juli. Merker det stresser meg litt. Vet de har nytt sete nr 2, så hvis det skulle skje noe, så får vi det igjen på sykehuset. Skulle bare så inderlig prøvd det i bilen først i det minste. Liker å ha alt i hus, selv om det bare er 2 km unna egentlig, men det får bare gå. Har ytret ønske om å få låne det en dag og prøvd plassering i bilen i det minste, har jo to fra før som trenger plasser og seter også, så vi må se hvilken plassering som blir best.

Skjønner godt at du i det minste vil prøve sete og ikke minst gjerne ha det tilbake før termin... Mulig jeg er mer bitchy for jeg hadde nok sagt at jeg måtte ha det innen den og den datoen. :P
Det er jo deres sete og har jo gjort en tjeneste ved å låne det bort så ;)
Lykke til med den :P

Skjønner godt at du i det minste vil prøve sete og ikke minst gjerne ha det tilbake før termin... Mulig jeg er mer bitchy for jeg hadde nok sagt at jeg måtte ha det innen den og den datoen. :p
Det er jo deres sete og har jo gjort en tjeneste ved å låne det bort så ;)
Lykke til med den :p

Jeg sa fra for en måned siden at vi måtte ha igjen bilsete, vippestol og flaskesterilisator innen en måned, men snakket med han for noen dager siden og da hadde han visst tenkt å bruke det lenger (bortsett fra flaskesterilisatoren som vi fikk her om dagen), så lenge vi enda hadde sååå lenge igjen til termin. Og de bor jo ikke langt unna, så kunne jo bare komme med det når det trengtes. Jo da, vet jo vi får det igjen, men nå ser det ut til at vi kanskje må føde på et annet sykehus som er over 1 time unna her og da blir ting litt vanskeligere. I tillegg skulle jeg gjerne sett over setet og vasket trekket selv (takler rett og slett ikke lukta av skyllemiddelet deres), men synes det er litt vanskelig å si. Sa til han at vi i hvert fall må ha igjen setet innen 1. juli, etter da er uaktuelt, men skulle gjerne hatt det før så jeg fikk litt ro over meg, men det skjønner ikke han i det hele tatt. Han vil selv helst ha fikset ting med en gang når han føler for det, mens han ser ikke hvorfor andre skulle ønske det med ting han ikke ser noen problemer med. :( Men vi får det vel igjen før ungen blir født. Og vi er nødt til å ha det en dag rimelig fort så vi får prøvd det i bilen vår og får avgjort hvordan setene skal stå. Har en del å si med setene til storesøstrene også. Det ordner seg vel, selv om jeg helst skulle sett det kun var oss det sto på at det ikke var gjort enda. Jeg blir rett og slett stresset av det som ikke er i orden enda fordi det står på andre at det skal ordnes. Men jeg er visst veldig rar og vanskelig der da. Vi har nok av andre ting som ikke er i orden enda som vi selv må fikse, men det kan vi bare fikse selv, så det er greit. :)

Back
Topp