Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke bare litt misunnelig en gang[emoji13] du må nyte dagen litt ekstra for meg også da [emoji4]God morgen [emoji173]
Har skinner sola og Paris roper vår!
Her blir det Eiffeltårnet og deretter ingen planer. Men om temperaturen tillater så blir det piknik ute
Håper alle får en strålende dag [emoji173]
I dag har jeg handlet nye joggesko [emoji7] tom på tilbud! Flaks skal man ha noen ganget. Og gått en times tur i skogen og nytt at det har blitt vår her [emoji1]
Åh, de er morsomme når de holder på sånn [emoji23] og tightsene kommer silkert godt med som en del av sommergarderoben også [emoji4]Alltid kjekt når en får handla sånt på tilbud! Vi var også på jakt etter sko i dag, til eldstemann, men det gikk heller dårlig da han ikke var fornøyd med fargen på de skoa han fant. Så 4 skobutikker senere ga vi opp (for i dag). Men jeg fikk gjort meg et innkjøp daFørste tilskuddet til gravidgarderoben, nemlig 2 mammatights ble innkjøpt
Med de, min egenkomponerte "parkdressstrikk-hack" for å utvide buksene og belly bandet jeg har bestilt fra ebay tror jeg at jeg klarer meg fram til behovet for sommerklær melder seg
![]()
Åh, de er morsomme når de holder på sånn [emoji23] og tightsene kommer silkert godt med som en del av sommergarderoben også [emoji4]
Men den hormonelle mammaen var ikke særlig happy etter vi gikk tomhendte ut av siste butikken
Hørtes ut som en ganske så fin lørdagskveld det egentlig [emoji4]Plutselig alene hjemme i kveld da sambo ordnet barnevakt [emoji7] (han er på jobb).
Nå er jeg kjempeglad for å ha funnet repriser av sex and the city på tv3 [emoji2]
Det er i grunn det. Helt alene -kvelder kommer ikke ofte. Jeg fikk lest ut en bok og snart spist opp en mango [emoji4] Har tom slukket lyset så jeg er ute i god tid til earth hour [emoji23] ok, tv står på da... men jeh frykter jeg sovner [emoji23]Hørtes ut som en ganske så fin lørdagskveld det egentlig [emoji4]