25. Mars - endelig helg :)

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Hei og hopp! Ønsker dere alle en god lørdag!

Her venter vi på at mannen ska stå opp for å dra å svømme :)

God helg til alle [emoji4]

Skal bli skikkelig godt med helg nå [emoji4] er 2 uker siden sist jeg hadde helg. Så denne skal nytes [emoji7]

Her har vi akkurat stått opp, altså mannen jeg og mini på 3 år. Kan tenke meg vi har vekket jentene på 10 også, men har hvertfall ikke sett eller hørt snurten av dem! I dag skal vi ut og handle mat og vaske litt hus før visning på tirsdag [emoji4] jeg er så spent!!!
Mannen skal ha et lite "vors" hjemme i kveld før guttekveld ute med bowling så får vel handle inn litt til han også [emoji23] jentene skal sove hos ei venninne i natt så da blir det alenetid på mor etter klokka 20! [emoji1] jaaaa! Det gleder jeg meg til [emoji1][emoji323][emoji322]

God lørdag! Her bygger vi dinosaurlego mens sambo sover lenge siden jeg våknet uansett. Jeg og mini er alene i kveld for sambo skal jobbe. Før den tid skal vi nyte finværet litt ute etterhvert [emoji2]

God morgen!
Nå sitter jeg og spiser frokost. Har nettopp vært ute og luftet hunden, mens samboer sover søtt i sengen [emoji173]️ Blir vel å duppe av litt på sofaen etter hvert her, trøtt hele tiden [emoji85]

Morn!

Stallvakt hele helga, så jeg er med gubben som moralsk støtte [emoji14] Verdens snilleste kjæreste [emoji173]

I dag skal jeg og snuppelura mi på shopping. Hun har plutselig vokst fra klærne sine så da er det vel på tide med litt nytt [emoji14] Har masse klær liggende som hun har arvet, men ingenting i den str hun trenger nå [emoji14]

God morgen [emoji173]
Har skinner sola og Paris roper vår!
Her blir det Eiffeltårnet og deretter ingen planer. Men om temperaturen tillater så blir det piknik ute:)
Håper alle får en strålende dag [emoji173]
Er ikke bare litt misunnelig en gang[emoji13] du må nyte dagen litt ekstra for meg også da [emoji4]

I dag har jeg handlet nye joggesko [emoji7] tom på tilbud! Flaks skal man ha noen ganget. Og gått en times tur i skogen og nytt at det har blitt vår her [emoji1]

1fc3afaee283c174b73c3a6d5849f64c.jpg

Lykke er å høre den vidunderlige lyden [emoji7]

I dag har jeg handlet nye joggesko [emoji7] tom på tilbud! Flaks skal man ha noen ganget. Og gått en times tur i skogen og nytt at det har blitt vår her [emoji1]

Alltid kjekt når en får handla sånt på tilbud! Vi var også på jakt etter sko i dag, til eldstemann, men det gikk heller dårlig da han ikke var fornøyd med fargen på de skoa han fant. Så 4 skobutikker senere ga vi opp (for i dag). Men jeg fikk gjort meg et innkjøp da:) Første tilskuddet til gravidgarderoben, nemlig 2 mammatights ble innkjøpt :) Med de, min egenkomponerte "parkdressstrikk-hack" for å utvide buksene og belly bandet jeg har bestilt fra ebay tror jeg at jeg klarer meg fram til behovet for sommerklær melder seg :)

Alltid kjekt når en får handla sånt på tilbud! Vi var også på jakt etter sko i dag, til eldstemann, men det gikk heller dårlig da han ikke var fornøyd med fargen på de skoa han fant. Så 4 skobutikker senere ga vi opp (for i dag). Men jeg fikk gjort meg et innkjøp da:) Første tilskuddet til gravidgarderoben, nemlig 2 mammatights ble innkjøpt :) Med de, min egenkomponerte "parkdressstrikk-hack" for å utvide buksene og belly bandet jeg har bestilt fra ebay tror jeg at jeg klarer meg fram til behovet for sommerklær melder seg :)
Åh, de er morsomme når de holder på sånn [emoji23] og tightsene kommer silkert godt med som en del av sommergarderoben også [emoji4]

Åh, de er morsomme når de holder på sånn [emoji23] og tightsene kommer silkert godt med som en del av sommergarderoben også [emoji4]

Jo, sånn tilbakeskuende er det morsomt:knegg: Men den hormonelle mammaen var ikke særlig happy etter vi gikk tomhendte ut av siste butikken:smiley-angelic006

Og du har nok rett i at mammatightsene vi komme godt med i sommer også :) Norsk sommer er byr jo stort sett på langbuksevær:rolleyes:

Plutselig alene hjemme i kveld da sambo ordnet barnevakt [emoji7] (han er på jobb).
Nå er jeg kjempeglad for å ha funnet repriser av sex and the city på tv3 [emoji2]

Plutselig alene hjemme i kveld da sambo ordnet barnevakt [emoji7] (han er på jobb).
Nå er jeg kjempeglad for å ha funnet repriser av sex and the city på tv3 [emoji2]
Hørtes ut som en ganske så fin lørdagskveld det egentlig [emoji4]

Hørtes ut som en ganske så fin lørdagskveld det egentlig [emoji4]
Det er i grunn det. Helt alene -kvelder kommer ikke ofte. Jeg fikk lest ut en bok og snart spist opp en mango [emoji4] Har tom slukket lyset så jeg er ute i god tid til earth hour [emoji23] ok, tv står på da... men jeh frykter jeg sovner [emoji23]

Back
Topp