25 idag!

Woow, men kjempefin da. Er det din første?
Gratulerer med 25 uker!! Jeg er 24 idag. JIPPI for oss!!

Fine magen :)

Gratulerer :) Flott mage :)

Woow, men kjempefin da. Er det din første?
Gratulerer med 25 uker!! Jeg er 24 idag. JIPPI for oss!!

Det er min første ja. :-) men bærer livmora veldig høyt, så har en skikkelig volleyballmage allerede. ;) og tusen takk!:) er jo litt slitsomt når folk kommenterer "herregud så stor du er blitt". :|

Det er min første ja. :-) men bærer livmora veldig høyt, så har en skikkelig volleyballmage allerede. ;) og tusen takk!:) er jo litt slitsomt når folk kommenterer "herregud så stor du er blitt". :|

Nyyydelig mage :)
Du ska bærre nyte når folk kommentere, advarsel det blir værre me kommentara!
Så det e bærre å nyte å svare ja e ikkje magen fin? ;)

Kjedelig å bli lei kommentara no før tru meg de værste du får e alle masingen og kommentara når det nærme seg slutten og du e lei sjøl og klar før at den lille ska komme! ;)

Det er min første ja. :) men bærer livmora veldig høyt, så har en skikkelig volleyballmage allerede. ;) og tusen takk!:) er jo litt slitsomt når folk kommenterer "herregud så stor du er blitt". :|

Tror ikke du er så mye større enn meg, jeg er en uke bak. Hvordan vet du at livmora er høyt, har dette med symfysemål å gjøre? For min er øverst i grenseland.

Jm sa det. Ligger langt over grønne streken og har sjekket både vekst på baby og fostervannsmengde, så konklusjonen ble at jeg bærer høyt i og med at jeg er så kort atpåtil:)

Fine magen :)
Gratulerer med 25 uker!
Blås i kommentarer her og der, det er nok flere enn meg der ute som kløner med å ordlegge seg ;)
Jeg smiler stortsett bare jeg, de prøver jo bare å være hyggelig :)

Back
Topp