25-års gave til ei som har alt?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hva gir man til ei 25-årig venninne som har alt?

hun har
-flott, nyoppusset hjem (er litt minimalistisk, så er ikke så mye pynt som er aktuelt)
-gift
-ingen barn
-to hunder
-mye levende lys, det er hun glad i (men det fikk hun gavepakke på i innflytningsgave)
-er interessert i østens historie
-ser hun noe hun vil liker, så kjøper hun det før vi andre evt rekker å gi det i gave..

Tenkte på pris opptil 400kr ca, noen som kan hjelpe meg med gode tips? :)

Vinflaske pakket inn i en iq-test (nordli pleier å få inn sånne før jul) så hun må klare den før hun får ut flasken uten å knuse den.

gavekort på noe dere kan gjøre sammen, at du lager et hjemmelaget kort og sier du spanter kino og middag feks. Eller en tur på byn.

Gavekort på spa :)

Hva med bøker? Hva med en orientalsk kokebok?

Gavekort fra et sted du vet hun er glad i å handle på :)

historiebøker eller filmer om østen. musikk derfra? orientalsk kokebok? kurs i magedans? (for kun 400 får du bare en eller to timer da).

Rebecca85 skrev:
Gavekort på spa gjerne gå sammen?

Det jeg føler er greit, er at folk spør meg hva JEG ønsker meg. Gavekort blir ofte brukt opp på "må ha", ikke "lyst på". Kjøp det hun ønsker seg. 

Gavekort på spa eller to flasker god vin:)

Likte ideen om den vinflaska med iq-test, den var artig :) Men nå liker ikke hun venninna mi vin;)

har fått et nyss om en bok av en annen felles venninne, så kjøper den til henne tenker jeg! :)

Lucas09 skrev:
Gavekort på spa :)

Enig :) Fotbehandling, massasje, pedikyr, manikyr, frisørtime eller lignende. Jenter kan vel aldri få nok av sånt :)

Gavekort på spa eller frisør ville jo være ypperlig til en slik type person.

God vin, matkurs, kokebok eller andre bøker, gavekort, opplevelse...

Har du spurt henne hva hun ønsker seg?

Back
Topp