25 års feiring

anines

Elsker forumet
Gjorde dere noe stort ut av deres 25 års dag, eller var det som hvilken som helst annen bursdag? :)
 
var gravid og ikke i toppform så gjorde ikke så mye. Kake med venninner bare.
 
Øøøø husker ikke?
Jeg laser opererte øyene, så tror ikke det var en vill feiring.
 
Var en vanlig dag som alle andre dager ;)
 
var gravid og ikke i toppform så gjorde ikke så mye. Kake med venninner bare.
Nei, er det jeg og har tenkt! Orker ikke å stelle i stand noe egentlig, å i og med at jeg er gravid blir det jo uansett ikke en heidundrandes fest. Dessuten har jeg ikke en stor gjeng med felles venninner, men mye fra både her og der, så føler ofte at det kan bli litt sånn småkleint når ingen kjenner hverandre :p Er bare så mange som mener at det er en dag som bør feires, men vet ikke om jeg er så enig i at det er så stort. Skjønner liksom 30, 40, 50 osv :p
 
Nei, er det jeg og har tenkt! Orker ikke å stelle i stand noe egentlig, å i og med at jeg er gravid blir det jo uansett ikke en heidundrandes fest. Dessuten har jeg ikke en stor gjeng med felles venninner, men mye fra både her og der, så føler ofte at det kan bli litt sånn småkleint når ingen kjenner hverandre :p Er bare så mange som mener at det er en dag som bør feires, men vet ikke om jeg er så enig i at det er så stort. Skjønner liksom 30, 40, 50 osv :p
30årsdagen ble feiret laaangt fra familie, sambo spanderte ferie på meg (før vi ble kjærester tom). Men måtte ha familie og venner på lunch og kake da vi kom hjem, for mini ble så lei seg for at ikke mammaen skulle få ha bursdag... Har ikke noe behov for heidundrandes feiringer lengre.
 
Husker ikke! Var i alle fall ikke noen stor feiring, det har jeg aldri hatt. Pleier å spise reker på verandaen med familien. Og kake :)
 
Var som en hvilken som helst annen dag. Jeg er ikke noe glad i å feire bursdagen min, men 30-års dagen får jeg vel heller ta og ha en liten feiring :)
 
Det var som en hvilken som helst bursdag for min del. Har ikke så mange venner, så aldri vært noe på å feire bursdag
 
Bowling med mine foreldre og samboers foreldre :) vi har bursdag med 4 dagers mellomrom så feiret i lag. Fikk og overraskelsesbesøk dagen etter ute på terrassen med kaker og is og videre på besøk til tanten min for å spise komle :) men hadde ikke noe fest med venner. Er ikke så glad i å gjøre så stort ut av det. I sommer blir jeg 26 og sambo 28. Blir nok noen rolige dager med kosing med lillemor ❤️
 
Jeg feirer alltid bursdagene mine med familie og venner, men ingen av dagene er feiret mer enn andre. Ikke 30-årsdagen i fjor heller. Vanlig, hyggelig middag og kakekos med de nærmeste :)
 
Nei gjorde ikke noe spesielt ut av det. Hadde heller lyst til å gjøre noe ut av 30 års dagen min i fjor men det ble heller ikke noe av. Fikk såvidt en oppmerksomhet av gubben 2 uker forsinket. Men det var pga vi lå på sykehuset med førstemann og ikke fikk reise hjem som planlagt pga lavt blodsukker osv (skulle reist hjem dagen før bursdagen min)
 
Back
Topp