25 års dag med tema

eplemos

Forumet er livet
Eg skal ha 25 års dag i April og trenger noen tips til tema.
Tenkte å pynte i temaet og be folk kle seg litt etter tema.

Cowboy og indianer er litt for brukt samme med hore og halikk party.

Bare pøs på med ideer.

60talls party
baby party [8D] (alle kledd som babyer :P hahahah.. ser det for meg :P
Kjendis party
Playboy party

listen er lang :P hehe

Hva med å ha tema fra det året du er født? 1985 [:)]

-danseband party
-60/70/80/90-talls party
-Harry potter party
-Hollywood party
-Baby party
-prins og prinsesse party

det jeg kom på i farta [:)]

Hawaii party
Bokstav-fest
Velg en bokstav og inviter gjestene til å komme utkledd som noe som begynner på... (valgt bokstav)
Grand prix
Lag deres egen grand-prix-kveld!
Sett opp et karaoke-anlegg. Velg ut to låter til hver av gjestene, som de skal fremføre.
Del ut priser for beste fremføring, morsomste dans, villeste sceneopptreden osv. Be gjerne gjestene ankomme som en spesiell artist!
Himmel og Helvete - party.
Gjestene kommer gjerne med horn eller glorie og vinger :)

Beach party
Afterski
Prinsesse/Barbie
Bad taste

ORIGINAL: Bolla85

Vi hadde piratparty for noen år siden. Da var pirates-filmene stort. Utrolig gøy å pynte til. Og moro å kle seg ut som[:)]
Yarrrrr[:D]

Forresten, hvis du går inn på facebookprofilen min og ser på bilder av meg på side 19, så ser du noen bilder fra festen. Da ser du litt kostymeforslag og sånn[:)]

Ka heter albumet da?

sykepleier og lege party;)
eller trenings party alla eric pryz eller hva den sangen het;) mannen min og hans ingeniørklasse kjedde seg ut i tights helsetrøyer og korte 80-talls shortser på et party og herregud å morsomt det var (selv var jeg sykepleier da jeg studerte til det)

Det feteste jeg har vært på var ett grilldress-party [:D] Der er det jo bare om å gjøre å dra harryfaktoren så langt man kommer [:D][:D] Og siden det er i april (fantastisk flott bursdagsmnd by the way [;)] ) så er det jo bare å fyre opp grillen og la det stå til [:D][:D]

Ellers så er dert morro å lage ett afterski-party, ha det ute i hagen og folk må stille i skikkelig vinterklær med tilbehør [:D]

ORIGINAL: Tøtta29

Det feteste jeg har vært på var ett grilldress-party [:D] Der er det jo bare om å gjøre å dra harryfaktoren så langt man kommer [:D][:D] Og siden det er i april (fantastisk flott bursdagsmnd by the way [;)] ) så er det jo bare å fyre opp grillen og la det stå til [:D][:D]

Ellers så er dert morro å lage ett afterski-party, ha det ute i hagen og folk må stille i skikkelig vinterklær med tilbehør [:D]

Det hadde sambo likt iallefall.
Så kunne han gått i felleskjøp klærene sine.
Men bimboene er det verre med, hehe.

Eg og skulle ha det nå når eg fylte åre men det ble jo ingentingen av [:(]Men vi skulle da ha "karneval" [:D]Alltid moro å se hva folk kommer som [;)]

Hva med maskeradeball/party,togaparty, meksikansk party?

Ååå, morsomt!!

Fikk lyst å kle meg ut jaa![:D][:D][:D]

hva med å ha kjendisparty, åsså deler dere ut kjendiser på forhånd som gjestene skal kle seg ut som[;)][:)] VELDIG gøy[:D]

Back
Topp