24 uker !!

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
oioi, 24 uker idag! :) Begynner å bli litt stresset egentlig, ukene flyr av gårde og er en del ting som ikke er ordnet enda... Men er jo enda 16 uker igjen. Når jeg tenker på å få den lille ut til verden så gleder jeg meg, men ligger en liten følelse av stress og usikkerhet under overflaten hele tiden føler jeg... Hvordan det kommer til å bli med en liten igjen, hvordan storesøster kommer til å ta det, om fødselen går greit o.l
Er så redd for at graviditeten pluselig er over og jeg sitter igjen med følelsen av å ikke ha nytt det fullt ut. Jeg hadde nok litt for store fovventninger ved å sammenligne denne graviditeten med den første. Jeg har hatt det perfekte svangerskap til nå men alikevell så er det mye som er annerledes. Har vert mer nedfor denne gangen og magen begynner jeg så vidt å bli komfortabel med nå... Vet at jeg elsker denne frøkna like mye som storesøster, men er mye forskjellige følelser som herjer!

Gratulere med 24uker :) Jeg og føler litt av det samme. Tenk om det plutselig er over før jeg rekker å blunke. Jeg har to fra før, og veldig spent hvordan det kommer til å bli hjemme med an baby i hus, og hvordan de to andre reagere. Dem er jo veldig nysgjerrig når det gjelder babyen i magen, men lurer veldig på hvordan det blir når han kommer ut. Og om fødselen går like greit nå. Prøve å nyte tia godt som mulig, og ikke ta sorgene på forskudd :) Lykke til videre :)

Gratulere med 24uker :) Jeg og føler litt av det samme. Tenk om det plutselig er over før jeg rekker å blunke. Jeg har to fra før, og veldig spent hvordan det kommer til å bli hjemme med an baby i hus, og hvordan de to andre reagere. Dem er jo veldig nysgjerrig når det gjelder babyen i magen, men lurer veldig på hvordan det blir når han kommer ut. Og om fødselen går like greit nå. Prøve å nyte tia godt som mulig, og ikke ta sorgene på forskudd :) Lykke til videre :)
Ja du får også prøve å nyte tiden så godt om mulig :) Er nok ikke så mye annet å gjøre... Lykke til videre til deg også:D

Er mange følelser på gang ja, gratulerer med 24 uker forresten :)

Jeg fikk litt panikk i går, tenkte på hvordan jeg takler smertene ved fødselen. Jeg er mest redd for å bli redd og at jeg skal få panikk, føle jeg mister kontroll. Det er jeg mest redd for.
Og så kom jeg til å tenke på dette med å faktisk ha ansvar for et lite menneske, en oppdragelse, trygghet og så videre.

Det er jo mye som skjer! Men lykke til fremover, du har jo en fra før av så du vet jo litt hva du går til og :D

Er mange følelser på gang ja, gratulerer med 24 uker forresten :)

Jeg fikk litt panikk i går, tenkte på hvordan jeg takler smertene ved fødselen. Jeg er mest redd for å bli redd og at jeg skal få panikk, føle jeg mister kontroll. Det er jeg mest redd for.
Og så kom jeg til å tenke på dette med å faktisk ha ansvar for et lite menneske, en oppdragelse, trygghet og så videre.

Det er jo mye som skjer! Men lykke til fremover, du har jo en fra før av så du vet jo litt hva du går til og :D
Skjønner akkurat hva du mener.. Har slitt litt med panikkangst i forskjellige situasjoner, ofte forusaket av stress. Siden jeg ikke kom til "presse ut ungen" stadiet sist gang ( ble hastekeisersnitt) så er det det jeg er mest spent på denne gangen. Men det går nok helst bra:) Det med oppdragelse o.s.v kommer mye av seg selv, så det trenger du ikke beskymre deg så mye over :) Det er utrolig hvordan morsinstinktet slår til :)

Back
Topp