24 uker, nok en milepæl

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Ja, nå er jeg riktignok halvveis i uke 25, men det er betryggende å vite at HVIS fødselen skulle starte nå så prøver å de å redde babyen.

Ikke at man vil det altså, men nok en milepæl er nådd.

Og nå er vogn og ammepute i hus å! :)

OG jeg har endelig blitt vant med å sove på siden så nå sover jeg igjen. :D

Hvordan står det til med dere? Soving? Halsbrann? Fort sliten? (jeg trenger bare gå litt fort før jeg er oppe i makspuls... flaaaut :p )

Jeg blir fort sliten og har nesten konstant halsbrann. Før sov jeg bare på magen, men det ble det fort slutt på da jeg fikk mage tidlig og ømme bryster, tok lang tid før jeg klarte å lære å sove på ryggen. Men etter halebenet knakk, så er ikke det aktuelt lengre, så nå sliter jeg med å sove på siden...blir fort vond i skulderen av det :(
Det hjelper heller ikke på at hun lille liker å sparke i blæren min om natten, så jeg tror jeg må tisse hele tiden...men det blir vel ikke for mye søvn når hun kommer ut heller, lille natte rangler :P

Jeg er også 24 uker, og det er så deilig:-) Men er så sliten og trøtt hele tiden at jeg vet snart ikke hvordan jeg skal klare meg igjennom dagene. Også veldig mye vondt i magen, legen sa det var fordi det var trangt for tarmene og at de ikke fikk gjort jobben sin så bra. Ellers har vi det meste etter storebror, men noe må kjøpes til lillesøster også, hun må få noe jentete også:-) Men er så dårlig form at jeg ikke orker tanken på å dra til byen. Heldigvis har jeg blitt god på nettshoping i det siste;-)

Sover godt på siden, men sover lengre enn tidligere. Pleier aldri vanligvis å sove lengre enn o, men nå kan den bli 9.30, hærlig er ikke så mye mer trett, men blir fortere sliten. Har bekkenløsning så må ta det mer med ro og hvilepauser. Gjør jeg for mye angrer jeg på det utover dagen og neste dag
Men ellers er jeg i veldig fin form, ønsker jeg kunne være i mer aktivitet!

Har en del halsbrann men den er hittil til å leve med. Jeg har også blitt litt mer komfortabel med å sove på venstre side men må snu meg til høyre pga bekkenet verker etter en stund. Jeg får til trening 2-3 ganger i uka og er super stolt av det pga sliter med bekkenløsning

Jeg har også nådd uke 24, og det kjennes veldig godt :) Ellers sliter jeg med ekstrem trøtthet (pga ME), bekkenløsning og halsbrann.. Men det er selvfølgelig verdt det, gleder meg sånn til å få lillegutt i armene mine :) <3

Jeg har nettop startet på uke 25.
Formen er veldig bra, føler meg egentlig ikke så veldig annerledes.

Ingen bivirkninger enda:)

Eneste er at jeg kjenner masse liv i magen og at skibuksen begynner å bli litt stram på magen:)
Men det er jo bare stas:)

Back
Topp