24 uker i dag!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Kjempestas! Utrolig kos å kjenne den lille snuppa romstere rundt der inne :)
Gått opp nesten 6 kilo til nå og kjenner at behovet for å kose seg med både frukt, snop og juice har blitt større den siste tiden! Så her må jeg tenke meg nøye om :)

I dag får jeg besøk av lillesøs igjen, hun har med seg snuppa si som fyller 1 år i dag! STOR STAS!! Så da må vi kose oss med litt lunsj her hjemme :)

Dere da snupper? Noen planer for dagen?

Gratulere me 24 uker :)

I dag har eg ingen store planer :)
Har tatt FERIE ;) skal en tur på kjøpesentre å se om eg finn meg ei buksa og en enkel topp ;)

Hente linsen mine så eg slepp hodepina, synet har forandra seg i graviditeten... :/

Hipp hurra for 24 uker :D Jeg kommer etter i morgen ;)

Kos deg masse emd besøk i dag :) Her skal jeg krepere på sofan noen timer :/

Gratulerer :) kos deg med besøk :)

Her har vi hatt besøk siden mandag, de reiste nå, så da er det vask av sengklær osv som står på programmet :) ha en fin dag alle :)

Gratulerer med 24 uker! :) kos deg masse med besøk idag :)

Ingen andre planer enn å ligge å ta livet med ro og prøve å bli frisk igjen.. ikke mye annet jeg kan gjøre :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med 24 uker :)
Vi har ikke noen spesielle planer for dagen, mannen er tilbake i jobb igjen fra denne uken (trodde ikke det var før neste egentlig) mens Thale fortsatt har ei uke ferie fra bhg igjen.
Så vi har late dager hjemme bare, og finner prøver å finne på ting når mannen er ferdig på jobb :)
I dag skal jeg og frøkna tusle over "øya" til mannens jobb, så drar vi å mater endene og svanene i "vanndamman" som vi har her i byen :)

Jippi for 24 uker! :)

Her har jeg nettopp hatt ei venninne på lunsjbesøk :) Deilig å diske opp med goood og lang lunsj, og kose seg inne i det kjedelige været :)
Ellers så blir det litt rydding, vasking av klær og støvtørking før jeg henter gutta i barnehagen :) Da blir det kjøttdeig og spaghetti på menyen, og innekos etter det :) Deilig med innedager innimellom også :)

Hurra for 24 uker :-)

her har jeg fått brukt litt skattepenger i dag, betalt en haug med regninger også har jeg vært på senteret en tur, kjøpt meg en badedrakt som jeg kan bruke på bassengtreningen nå i svangerskapet, hadde bare en bikini jeg ikke følte meg helt vel i, noen nye ankelsokker nå til sommeren og nå som jeg hovner opp sånn og div.

nå er jeg både sliten og verker skikkelig i bekkenet så blir vel sofasliting til jeg skal lage middag om sambo henter gutten. spent på formen til gutten i dag da, han er i gang med muligens og kutte dagduppen, store gutten min :-)

Først jobbe en god halvtime til, så rett hjem å begynne på middagen. Ei venninne og hennes to barn kommer på middag. Så må jeg lage potetsalat til avsluttning i barnahegen i morgen. Så skal jeg fortsette videre på ordning av rommet til storebror, nå er det klærne som skal inn i det nye klesskapet og deretter er han klar for å flytte inn..... Å får jeg noe tid til overs er det babyen sine klær og ting som skal inn på storebrors gamle rom... Ja ikke noe latmansliv her nei. Men godt å få ting gjort.

Hurra for 24 uker! :D

Har bare sittet inne i dag. Er i elendig form om dagen, så er ikke annet å gjøre :P
Har pakket en god del esker denne uken da. Nå er det så tomt i leiligheten at det nesten blir ekko her :P
Vi gleder oss hele familien til å flytte i hus på mandag, det blir forhåpentligvis en perfekt start på ferien :)

Back
Topp