Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei. må nok holde meg unna disse innleggene ei stund[;)] blir mer små tøven av og lese om alt. tenker på det 24 timer i døgnet og det er ikke bra....[&o] så jeg skal prøøøøøøve, men vet ikke om jeg klarer...[:(]
Jeg vurderer det jeg også edurt, tenker graviditet hele tiden. blir stresset av det. kanskje vi skal prøve det, spørs om jeg klarer det. det er så koselig her inne, men....
så snedig.. gikk akkurat og tenkte det samme selv.. at nå MÅ jeg begynne å fokusere på andre ting.. timene og dagene snegler seg avgårde vettu.. Så jeg skal prøve å holde meg borte ei stund, og heller komme innom en gang i blant, spesielt om det er testing, TR, eller noen store forandringer på gang! Kommer til å savne å være her da.. men som legen sa til meg: "stresser du med det så skjer det ikke!"... (fullt så dramatisk er det vel ikke, men..)
ja du kan tru æ slit..[:D] klarte ikke holde meg unna. men i helga da skal jeg bort og da blir jeg borte ei liiita stund[:)] huff og jeg som var så bestemt på å holde meg unna[:@]
problemet med å holdes seg unna er at det blir så myyyye å lese når man logger på igjen.. trykker på vis innlegg siden siste besøk da og det er over 200 sider....... kan jo gå glipp av noe tihi [;)]