Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHåper frokosten holder seg i magen idag! Og kos deg med langhelg ❤
Trodde jeg skulle forgå av andpustenhet ved fler anledninger, men det gikk etter litt fler pauser enn vanligÅ, så flink du er!Tusen takkFrokosten holdt seg i magen, og uggenheten holdt og avstand, så da ble det en treningsøkt!
Trodde jeg skulle forgå av andpustenhet ved fler anledninger, men det gikk etter litt fler pauser enn vanlig
Nå feires det med smoothie fra smoothie xchange.. Litt motivasjon og belønning må man jo ha
![]()
Den dukker ikke opp av seg selv akkurat, og det er veldig lett å skyve unna det lille snevet som måtte dukke opp!
En ting jeg har funnet ut er at det hvertfall er lettere om jeg har mulighet på dagtid, og hvis jeg allerede er kommet meg ut døra pga andre ærend... Og akkurat som da jeg sluttet å røyke, så funker det best om kravene jeg har til meg selv ikke er så høye!Åh, så nydelig! [emoji7]Har vært på ultralyd i dag!! En frisk og fin liten sprellende peanøtt! Da gjør det ingenting at det regner, og bekkenplager får være bekkenplager. Så utrolig magisk å få hilse på det lille frøet [emoji7][emoji173][emoji16]
Er sant som du sier [emoji4] mange ting blir liksom ikke så viktige når en faktisk tenker over alt som skjer inni magen [emoji4]Har vært på ultralyd i dag!! En frisk og fin liten sprellende peanøtt! Da gjør det ingenting at det regner, og bekkenplager får være bekkenplager. Så utrolig magisk å få hilse på det lille frøet [emoji7][emoji173][emoji16]