24 januar

Looney

Forumet er livet
VIP
Får ikke sove[X(] Har vonde tak i magen, men det gir seg vel snart....[&:]

Looney: Åååå, spennende!!!! [:D][:D][:D] Ga det seg, eller?
Shoppis: Jeg kommer på middag! [:D] også så snill du er med gubben din. Min kunne fått med seg en kjedelig niste med bannskap på mellomleggspapiret i dag...

Morgen!

Jeg skrev ikke "god morgen", for det er ikke en god morgen. Gubbejævelen bråkte som et uvær da han stod opp, er det seriøst nødvendig?! [:@] Og kl 6 kom Ida løpende, hosta som bare juling, og mente at nå skulle vi stå opp. Jeg ga henne medisinen sin så hosten skulle gi seg, men sove - det skulle hu ikke! Klarte å vekke broren sin også, og broremann som er såååå glad i å sove er IKKE menneske så tidlig på mårran altså! Jeg og han la oss i storsenga sammen, prøvde å sove mer, mens Ida fikk klare seg selv. Jeg sovna litt innimellom, men det gjorde ikke veslefyren, så han blir niiiiiice utover dagen. Takk Gud for at han sover dupp om dagen!
Ida fikk beskjed om å sette på barne-tv, men på tvn var det bare snøbilde. Lekkert! [:'(] Sambo skulle jo absolutt ha sånn kort inni tvn her før helga, sånn at vi får flere kanaler og bedre signal og i det hele tatt, men fungere - det skal det tydeligvis IKKE! Jeg knurra godt, er jo så trøtt at jeg har hodepine, og at tvn ikke fungerer som barnepass passa meg DÅRLIG.
Heldigvis kom pappan min innom, han skulle hente bilen, og han klarte å fikse tvdritten. Så nå har vi tv i det minste.

Ida blir henta av mamma i dag, de to skal ha damedag, og så skal Ida sove over. Eller, Ida skal ligge og hoste hele natta og plage vettet av mormora. Men da slipper jeg og Tobias og høre på hostinga hennes en natt i det minste, kanskje vi endelig kan få sove ut etter Osloturen? Tar med meg Tobben på trening i ettermiddag, skal på Functional Moves kl 18. Litt sent, men da er det barnepass der, og jeg må få trent i dag, ellers blir jeg enda mer mannevond enn jeg allerede er.

Ha en fin dag dere andre!

Looney: So spennande! [:D] Håpa det e starten på noko! [:)][:)]

Idag skal eg på køyring. [:)] Satsa på at lappen ikkje er så langt unna no [:D]
So blir det heim å pakke, for me flytta t veka ! [:)][:)][:)] wee!
Idag fylle nevøen min 3år![:)][:)] Skikkelig storsjarmør! Kjekt å ver tante. [;)][:)]

Wohoo, Looney, rart å tenkte på at du er blitt tobarnsmor i løpet av de timene siden du skrev her[:D][:D] Kanskje vi får se deg innpå her og senere siden du skulle hjem i løpet av dagen[:D]

så moro at looney har født, gleder meg til å høre navnet og strørrelsen på lillesøster[:)]

god morgen!

eller nå begynner det å bli bra. har nok blitt smitta av thomas, jeg lå i senga fra 13-tida i går og frøs og følte meg dårlig. i dag har jeg vært mye på do får å si det sånn og er kvalm[X(][:'(] men spyr ikke så da er jeg fornøyd.

i dag skal jeg hvile[:)]

ha en finfin mandag!

Hjemme for en time sien vi[:)] Her går det unna Gunnar...[:D]

Snuppa veide 3680 og var 53 lang, og alt er helt topp. Hun ble tatt med sugekopp, men det gikk helt fint. Morkaken ville ikke ut så det ble halvannen tøffe timer etter fødsel, men den kom til slutt den og.  Hun er ei skikkelig puppejente og sover masse. Masse mørkt hår som både pappaen og N hadde da e ble født[:)]

Er litt sliten og øm i hufsa men har kun sydd fire pyntesting. Men ellers dusjet jeg på barsel avdelingen og fikk på både sminke og olabukse.
Samboeren er en stolt hanefar[:)][:)]

Bilder kommer vel etterhvert[:)]

Du er tøff Looney! [:)] Velkommen hjem allerede, med noe som virker som ei perfekt snuppe! [:D] Og olabukse allerede overrasker meg ikke, du hadde jo en skikkelig liten sprettmage, regner med den forsvant med en gang snuppa gled ut, hehe.

Kos dere, vi gleder oss på bilder! [:D][:D] Har N truffet henne, er han fornøyd med lillesøstra si? [:)]

din spreking, looney[:D] og gratulerer igjen!!! men må dere tilbake for å ta prøver da eller?? du er jo bare sååå moderne da, som mette-ma lissom[8D][:D]

N våknet til besøk av mormor i morges som kunne fortelle at han hade fått en lillesøster, så ble han levert i bhg som stolt storebror. Tror vel ikke han helt skjønnr hva det innebærer men... Mamma henter han i bhg etterpå, og da skal han få komme hjem og hilse på. Han er vel nesten ikke spent vil jeg tro[:)]

Deilig å være hjemme, selv om svigermor synes det er kjempe skummelt. Hun lå nesten en uke med begge sine liksom...

Snuppa er foreløpig navnløs, og vi står fortsatt igjen med tre alternativer som iv har gjort de siste månedene. Blir vel enige til slutt[:)]

Jaja looney, jeg fødte rundt samme klokkeslettet som deg for fire år siden. Da klarte jeg ikke gå på denne tiden, jeg hadde fått sett litt av lillemor, men klarte ikke sidde oppreist så lenge om gangen, og når vi fikk besøk om ettermiddagen satt jeg fremdeles i sykehusklærne i en rullestol[:D][:D] Lite sminke for å si det sånn[:D]

Gratulerer igjen, du har vært FLINK[:D][:D] Gleder meg til bilde og til navn er avgjort[:)]

har du tatt noen bilder av nikoline, da looney???[;)][:D] venter spent!! må si du er ei sprek dame. akkurat noe sånt du kan finne på, så jeg er ikke så veldig overraska over at du er hjemme nå[:)]

jeg ligger på soffan med noro-viruset[X(] gleder meg til i morgen for da MÅ det være bedre!!!

Jaaaa.. gleder meg masse til bilder Looney!!![:D][:D][:D]

Her har jeg og mini kost oss med mamma og søss i dag. Jeg og mini kjøpte oss et lite akvarium, som skulle være vårt sammen mente han I tillegg har jeg meldt han på funky kidz, et dansekurs med den heftigste musikken og de kuleste bevegelsene[8D][8D][:D][:D] Hehe.. i tillegg har jeg funnet drømmeleiligheten, og håper sååå at jeg kan få den. Men samtidig så tør jeg nesten ikke håpe da jeg føler jeg aldri har flaksen på min side for tiden!!![>:][>:] Begrenser seg hvor mye en alenemamma kan sitte med i lån lissom...[&:] Men kryss alt dere har for meg!!!![:D][:D] Jeg treeeenger å flytte....[:)]

krysser fingrer for deg, delia!!!

Takk jenter!!! Visning i morgen!![;)][:D]

ORIGINAL: Delia

Takk jenter!!! Visning i morgen!![;)][:D]

Tvi tvi

Back
Topp