Looney: Åååå, spennende!!!! [:D][:D][:D] Ga det seg, eller?
Shoppis: Jeg kommer på middag! [:D] også så snill du er med gubben din. Min kunne fått med seg en kjedelig niste med bannskap på mellomleggspapiret i dag...
Morgen!
Jeg skrev ikke "god morgen", for det er ikke en god morgen. Gubbejævelen bråkte som et uvær da han stod opp, er det seriøst nødvendig?! [:@] Og kl 6 kom Ida løpende, hosta som bare juling, og mente at nå skulle vi stå opp. Jeg ga henne medisinen sin så hosten skulle gi seg, men sove - det skulle hu ikke! Klarte å vekke broren sin også, og broremann som er såååå glad i å sove er IKKE menneske så tidlig på mårran altså! Jeg og han la oss i storsenga sammen, prøvde å sove mer, mens Ida fikk klare seg selv. Jeg sovna litt innimellom, men det gjorde ikke veslefyren, så han blir niiiiiice utover dagen. Takk Gud for at han sover dupp om dagen!
Ida fikk beskjed om å sette på barne-tv, men på tvn var det bare snøbilde. Lekkert! [:'(] Sambo skulle jo absolutt ha sånn kort inni tvn her før helga, sånn at vi får flere kanaler og bedre signal og i det hele tatt, men fungere - det skal det tydeligvis IKKE! Jeg knurra godt, er jo så trøtt at jeg har hodepine, og at tvn ikke fungerer som barnepass passa meg DÅRLIG.
Heldigvis kom pappan min innom, han skulle hente bilen, og han klarte å fikse tvdritten. Så nå har vi tv i det minste.
Ida blir henta av mamma i dag, de to skal ha damedag, og så skal Ida sove over. Eller, Ida skal ligge og hoste hele natta og plage vettet av mormora. Men da slipper jeg og Tobias og høre på hostinga hennes en natt i det minste, kanskje vi endelig kan få sove ut etter Osloturen? Tar med meg Tobben på trening i ettermiddag, skal på Functional Moves kl 18. Litt sent, men da er det barnepass der, og jeg må få trent i dag, ellers blir jeg enda mer mannevond enn jeg allerede er.
Ha en fin dag dere andre!