Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja <3 er glad for hver dag våkner uten at noe er skjedd. Og for hver spark og bevegelse jeg kjenner blir jeg så glad, syntes det er sterkere bevegelser for hver dag som går nåHver dag de holder seg inne nå er jo en seierhåper det går bra med deg
![]()
Ja <3 er glad for hver dag våkner uten at noe er skjedd. Og for hver spark og bevegelse jeg kjenner blir jeg så glad, syntes det er sterkere bevegelser for hver dag som går nåHar det ganske bra idag, har hatt besøk av sønnen min som jeg ikke hadde sett siden mandag morgen. Det verste er vel egentlig å være borte fra han.
Han er 1,5 årUff, ja det må bære tøft! Hvor gammel er storebror?
Skulle ønske jeg kunne treffe han oftereHåper de holder seg inne lenge og at du ofte får treffe småen![]()
Bor du så langt unna sykehuset?Skulle ønske jeg kunne treffe han oftereer 1,5 time å kjøre med bil. Men kommer til å se han så ofte vi får til hvertfall
![]()
JaBor du så langt unna sykehuset?![]()
Når du runderJahadde jeg vært på Tønsberg sykehus så hadde det vært 15-20 min og kjøre, da kunne jeg fått besøk flere ganger i uka..
men visst jeg runder uke 28 så trur jeg at jeg kan bli overført dit
Da krysser vi fingrene for at tiden skal gå fort til uke 28Jahadde jeg vært på Tønsberg sykehus så hadde det vært 15-20 min og kjøre, da kunne jeg fått besøk flere ganger i uka..
men visst jeg runder uke 28 så trur jeg at jeg kan bli overført dit