23022011 - Onsdag allerede!

-16 grader her i dag, skikkelig friskt vil jeg mene!

Jeg våkna kl 6, da fant jeg ingen flere gode liggestillinger til ryggen min. Blir sånn halvveis meget lei av betennelsa, altså! Ungene ropte rett før kl 7, da hadde Tobias mista både smokken, Lynet og Blå i gulvet, hehe.
Vi stikker på trening kl 9, jeg skal på styrke i salen for meg selv i dag. Etterpå skal vi hjem og sette bolledeig, Ida har nemlig bestilt nybakte boller til kveldsmaten i går, men det rakk vi ikke i går, så da får vi prøve igjen i dag.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

mårnings!

er det virkelig så kaldt i dag? tror ikke det er så kaldt her. nå så jeg at det er -10,4 her, nok det.

maria er hos farmora si på vinterferie og i går hadde de gått til byen. skulle innom mega å handle mat, da hadde hun kasta opp rett foran fiskedisken! stakkars[&o] men hun ville ikke hjem da så hun blir nok der til i morgen, ble fort i bedre form også. heldig sånn barna, går ikke å er uvel i flere dager som meg.

i dag skal jeg muligens på spar kjøp og kjøpe one pieceer til ungene og søskenbarna deres. ellers vet jeg ikke!

men uansett, VM starter i dag! der skulle jeg virkelig ha vært. heia norge!!!!

Uæææh!! [:'(] håper Mega-damene har sterilisert og vaska ned butikken, haha! God bedring til Maria!

ORIGINAL: Skrållan

Uæææh!! [:'(] håper Mega-damene har sterilisert og vaska ned butikken, haha! God bedring til Maria!
tenkte jeg å[&:] men hun er frisk nå, så da blir det vel kinotur senere i dag og martna før hun kommer hjem[:)]

På jobb, unga i bhg, ute er det -18[>:][>:]

På fredag får jeg endelig fiksa pcen min!!!! så blir endelig mer på nett igjenn[:)]

Ha en super onsdag!

Brrrrrrrrrrrrr dere har det kaldt gitt

Her har vi -6 men vi har også vind så det er nok kaldere ja

I dag har jeg fri..Skal jobbe i morgen og fredag gleder meg til å jobbe igjen, har altfor mye energi til å gå hjemme jeg

Har hatt ei god treningsøkt i dag[:D] Fikk tatt meg helt ut på elipsemaskinen[:D][:D] Deiligt[:D][:D]

Nå skal jeg gå berserk i garderobet skapet mitt..Mye så må pakkes vekk og finne fram masse gamle klær[:D][:D]

Så skal jeg på julabord på fredag og hva skal jeg ha på meg[8|]

Tenkte enten svart dressbukse eller en brun bukse...Kan ta bilde av buksene så kan dere få hjelpe meg

Hjemme med ei småsinna frøken mens Nicholas får brukt litt energi i bhg. Skal kjøre barnas oldefar til legen kl tolv så vi må straks gjøre oss klare. Drar vel hjem etter det for å slappe av. Jeg er sliten fordi jeg aldri kommer meg i seng før tolv ett tiden, og det blir for sent med tanke på amming og natvåk altså.

Samboeren skal klippe håret etter jobb, og det burde N vært med på. Også vil jeg trene i kveld, og da helst BodyPump kl 19.00 som kræsjer med alt annet[&:]

ORIGINAL: MaRtE:)

tenkte jeg å[&:] men hun er frisk nå, så da blir det vel kinotur senere i dag og martna før hun kommer hjem[:)]

holdt oss unna fiskedisken i dag vi, haha!

Ble functional moves istedet for styrke i dag, men det er jo styrke det også da. Hadde blitt oppringt fra jobb mens jeg trente, de trenger folk kl 15-19 i dag, men jeg får ikke tak i barnevakt... så da må jeg nok si nei til den vakta...

ORIGINAL: MaRtE:)

holdt oss unna fiskedisken i dag vi, haha!
skjønner jeg godt[:D]

-27[&:]
Ferdigtrent og henta syk pode i barnehagen..
Sååå lei  kulde,vinter og sykelighet[:'(]
Skal lage lasagne i dag. naaaam[:)]

Sløvet litt hjemme. Egentlig kaklet mest i telefonen faktisk. Tror kanskje jeg skal bli med på gubbens ene forslag om Marbella tur i juni iallefall, så vi får spikret en ferieplan denne sommeren. Blir mange fra hans familie der, og dermed fler til å underholde og leke med Nicholas blant annet. Nicholas kjenner jo flere barn som pleier være der nede også. Svigers er jo også der så vi har jo mulighet for barnevakt og en alene-kveld også[:)][:)]

Er ikke så flink til å skravle med dere for tiden, men er av og til inne og leser. Har som vanlig fri onsdagen, og i dag har jeg og lillemor vært hos svigerinnen min og babyen hennes. Skjønn liten gutt som bare smiler og smiler[:)]

Har det ikke så kult på jobben for tiden, en person blir kanskje oppsagt pga nedskjeringer (ikke meg, men er lei meg pga det likevel) De kommer til å endre arbeidstiden vår, vil ikke gi oss kveldstilleg og masse annet piss. Har det slitsomt for tiden, men kommer snart sterkere tilbake[:)]

McMor: Kjedelig med trasige dager på jobb [&o]

Jeg har bakt boller med verdens flinkeste småbakere, det ligger en 30 bittesmå bulkete boller som egentlig ser mest ut som hundebæsj til heving nå, hehe! [:)] De gleder seg til kveldsmaten i allefall, det er det viktigste! [;)]

SItter her med verdens beste snuppe sammen med meg. Hun har fått på pysjen men koser litt med mamma før legging. Fikk brått besøk av broren til gubben og dattera i kveld så da kom jeg meg ikke på trening. Da må jeg trene i morgen isteden. Var veldig koselig med besøk da[:)] Jeg gleder meg til "livet på vent" for den serien er jeg så fasinert av.

Back
Topp