23 uker :)

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Jubler for 23 uker i dag:D:D
Men jubler absolutt ikke for bekkenet:( det har blitt drastisk mye værre de siste dagene :( alt jeg gjør er vondt, satt seg i skambeinet, i begge sidene av baken og korsryggen, og stråler nedover lårene. Har mest lyst til å legge meg ned å grine:( og kynnerne har heller ikke roet seg etter at jeg startet på magnesiumtabeletter. . Har heller hatt en del som har vert kraftigere. Noen har vert såpass at jeg har blit skikkelig heit i toppen og nesten så jeg svetter :( blæææ:( ringe jormor nå snart å høre hva hu tenker videre.... sorry altså, dette ble mye klaging og syting. Men prøver å klage minst mulig for mann og barn, og nå måtte jeg bare få ut litt... :p

Jubler for 23 uker i dag:D:D
Men jubler absolutt ikke for bekkenet:( det har blitt drastisk mye værre de siste dagene :( alt jeg gjør er vondt, satt seg i skambeinet, i begge sidene av baken og korsryggen, og stråler nedover lårene. Har mest lyst til å legge meg ned å grine:( og kynnerne har heller ikke roet seg etter at jeg startet på magnesiumtabeletter. . Har heller hatt en del som har vert kraftigere. Noen har vert såpass at jeg har blit skikkelig heit i toppen og nesten så jeg svetter :( blæææ:( ringe jormor nå snart å høre hva hu tenker videre.... sorry altså, dette ble mye klaging og syting. Men prøver å klage minst mulig for mann og barn, og nå måtte jeg bare få ut litt... :p
Lykke til!! Er ikke kjekt å plages.. Begynner selv å huske hvor tungt det var sist ..... ;(

Huff da, bekkenet er virkelig ikke noe koselig å plages med! Har et kranglete bekken selv, men det har heldigvis ikke blitt såå ille enda.
Og her inne er det forresten veldig lov til å klage! ;)

Ja få det ut her inne, de hjemme hører sikkert nok om det alikevel.

Jeg er også 23 uker i dag Jippi :D

Mitt bekken begynner også å kjennes mer og mer, men mindre enn ditt enda. Etter å ha hatt bekkenløsning med de to andre har jeg blitt flinkere til å kjenne mine egne begrensninger så holder det i sjakk med å være i ro og ikke løfte tungt, men er spent på hvordan det blir når magen blir tyngre. Jeg blir jo også tyngre av å holde meg såpass i ro :oops:

Håper JM kan gi deg noen gode råd, er ikke kjekt å ha det sånn, klemme på.

Samme her når det gjelder bekkenet og kynnere :(

Var sykemeldt ut hele svangerskapet sist gang på grunn av bekkenet og svangerskapskvalmen, men denne gangen har jeg jobber 100% etter at kvalmen forsvant. Men problemet er bekkenet, men siden min jobb ikke krever hardt arbeid så derfor jobber eg fortsatt. Når jeg kommer hjem da går jeg rett til sofa og legger meg :P

Er forresten 25+1 uker idag :)

gratulere så mye med 23 uker :-)

har ikke vært plaget med bekkenet selv i noen av svangerskapene mine, men syntes veldig synd på dere som sliter veldig med det, kan ikke være mye greit nei. :-/

Back
Topp