23 Uker og i kjempeform :)

Iris987

Betatt av forumet
Jippi 23 Uker i dag!! Etter UL synes jeg tiden bare flyyyr!! :)

Hvordan er formen deres med tanke på jobb / trening / hverdagen??

Jeg er selvstendig næringsdrivende og driver egen butikk så det og jobben er mer eller mindre mitt andre hjem :) Jeg jobber mye, men har nå blitt litt flinkere og få ekstrahjelpen min til og ta over litt :)
Ellers er jeg aktiv med hunden som må på tur ca 2 ganger om dagen osv..

Føler jeg bruker energien min til det hverdagen krever, så synes jeg det er veldig godt og slappe av på sofaen når kvelden kommer :D

Så utrolig bra Iris987! Deilig å ha det slik!

Her er det overskuddet blitt bedre. Jeg er 100% sykmeldt grunnet bekkenet, men hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært i full jobb også (kjennes det ut som). Er på trening, og passer på å få vært i basseng med den kommende storebror minst annenhver helg. Nyter absolutt graviditeten - på tross av vondtene :) Jeg er 23+4 i dag, og håper at tiden bare flyr frem til august!

Her er formen stigende :) jeg kommer nok ikke tilbake til jobb dette svangerskapet, men har nå innfunnet meg med det og nyter å ha overskudd til guttene mine og får til og med gjort litt i huset igjen :)

Har en liten plan om å sitte med litt skolearbeid et par timer om dag, men da må arbeidsplassen min ryddes først så vi får se når det blir :) Synes det er deilig at det går mot sommer, kjenner at energien stiger av det også :)

Så flott dere har det bra og kan legge plagene litt til sides med tanke på vidundere vi går og bærer på :)
Jeg skal egentlig ikke ut i permisjon før begynnelsen av Juli men har bestemt meg for og jobbe fullt ut Mai, og bare jobbe 50% resten, så håper jeg det forsetter bra så jeg kan være på jobben å styre med mitt :)
Nå har jeg ikke noen barn fra før som trenger meg så da kan jeg tenke mye på meg selv enda før prinsessa kommer i sommer :D

energien er ihvertfall økende, og har vært 4 runder hos fysioterapeuten min nå, så nå vurderer jeg å begynne å gå turer igjen ;) jobber 5 timer 3 dager i uka, og skal fortsette med det ut april ihvertfall, og kansje 30% fra mai:) er pga av manglende tilpassing på jobb at jeg ikke får til å jobbe mer, hadde jeg hatt kontorjobb/litt annen type jobb hadde det gått fint å jobbe fulltid tenker jeg ;)

Joda formen er ok:) trener litt når jeg orker. Har fått redusert til 94% så jeg kan komme litt senere på dagen:) hjelper stort det. Men hjemmet ser bomba ut dog ...

Formen min er stigende.. Det har den vært fra uke 20 ca.. Er 20 % sykemeldt å det hjelper veldig.. Fortsetter nok med det ut sv.skapet. Klarer fint å trene fortsatt.. Blir ikke like mye jogging nå lenger da det skvulper sånn i magen.. :D hehe. Men har vært på en del fjellturer bla Ulriken og stoltzen i bergen.. Pluss at jeg prøver å gå en del i ulendt terreng for bekkenet sin del.. Ble ikke så mye av det i begynnelsen pga trøtthet..

Formen er god;) jobber ikke, men har en gutt hjemme på 15mnd, så fult opp uansett. Trener blir det lite av, men med en aktiv gutt å husarbeid sitter jeg ikke bare i ro ;) føler meg i tipp topp form :)

Formen her har vært strålende etter uke 12 ( 22 nå ) :) Er midlertidig ufør, men skal såvidt begynne å jobbe igjen fra slutten av april..å gleder meg noe enormt :D Blir lange dager når man går hjemme uten noe å finne på.. Skal da forsøke å jobbe frem til permisjon i midten av juli. Blir for det meste kontorarbeid, så er sikker på at jeg ikke blir å slite meg ut :p

Så flott og høre at formen er bra hos andre også :) Det er godt og kunne skryte litt at vi har det fint og fungerer godt i hverdagen!! Mange som sliter myyye så glad jeg ikke er der, enda hvertfall :) Og står på hjemme og på jobb, trening osv så lenge vi kan :D

Back
Topp