23 uker og fortsatt lakrisjunkie

Marus

Gift med forumet
23 uker i dag, wohoo! Det er vel en slags milepæl selv om 24 og 25 osv. er enda sikrere i forhold til babyen og overlevelse ved for tidlig fødsel.

Var en liten tur i byen i dag og klarte seff ikke styre unna kaffebutikken som har sånn sinnsykt god og dyr lakris[8D] sier til meg selv at nå må jeg skjerpe meg og ikke spise så mye søtt, men det er helt håpløst, er skikkelig junkie når det kommer til lakris, sjokolade og alt mulig annet godt[&:] blir jo redd for svangerskapsdiabetes og altfor stor baby[:o][8|] men men, er jo bare jeg selv som kan gjøre noe med det!

Flere som føler seg som junkier på noe? [;)]

Sjokolade er deilig...åh..[:D] men prøver skjerpe meg og heller ta litt frukt for jeg har mange nok kilo for mye[:'(]

Elsker salt sild eg[&:] men prøver å holde det til helgene- nam nam[:)]

Jeg er junkie av alt som er godt tror jeg! Konstant lyst på noe søtt! Prøver å fylle behovet med frukt i ukedagene, men blir jaggu fest når helga kommer! [8D] Det værste er vel Pepsi max og sjokolade.. Nam!

Jeg lyster på alt som er godt, sjokolade, is, brus, smågodt og potetgull... Har vært flink med maten og gått ned mye før jeg ble gravid, men nå klarer jeg ikke helt å styre meg... Prøver så godt jeg kan i uka da, for vil jo ikke gå opp alt for mye. [:)] Synes det var lettere da jeg jobbet, mye vanskeligere nå som jeg bare går hjemme, og pga bekkenet blir det jo alt for lite trim også... Ellers er jeg flink med maten, spiser sundt og regelmessig, men så er det det godteriet på toppen da som ikke er bra...

Gratulerer med 23 uker! [:D]

har blitt mer og mer på den sjokoladen...heh spiste d knapt før eg blei gravid men sånn plutselig for ca 1 mnd siden så blei eg sååå hekta på freias walters mandler og snickers! salt lakris e og nammi [8D]

Lakris kan føre til høyt blodtrykk, dersom en er disponert for det.

Anbefales vel at en har et moderat inntak som gravid.... Ikke overdrive iallefall.....

ingen fare for d ennå hehe..eller så e d cherrytomatene som holde blodtrykket i sjakk hahaha

Pepsi max og sjokolade her også[:-] Handlet for mye godis på taxfreen. Fikk lyst på lakris nå da [8D]
Grattis me 23 uker [;)]

Takk :)

Synes dere er flinke, og ikke junkie i det hele tatt, hvis dere klarer å la være å spise godis på ukedagene[:-][8|] det er jo det som er problemet mitt, at jeg ikke klarer å holde meg unna. Spiser ikke SÅ mye lakris at det går utover blodtrykket, da, passer jo på litt[8D] vil vel si at det er moderate mengder, bare at jeg liksom må ha noe godt hver dag. (Blodtrykket mitt er forresten litt lavt).

Sukk, får vel skjerpe meg da... hvis dere klarer, så må vel jeg og[;)][:D]

Jaaa, jeg er også kjempeglad i lakris og sjokolade og...
Var veldig flink og spiste nesten ingen snop eller brus de første 5 månedene. Sklidd litt ut den siste måneden. Hjalp ikke at min kjære reiste så mye for da fikk jeg ham til å kjøpe med lakrispiper på taxfree og de er jo så gode. De er så gode, men kan ikke spise så mange i slengen. Men nå får de visst ikke selge dem mer siden de er formet som piper og det er ikke lov å ha fremme noe som har med røyk å gjøre så sist var de borte fra taxfree da vi skulle kjøpe til meg og pappa som også er så glad i dem.

Men må innrømme at jeg prøver å finne meg noe litt sunnere noen ganger når jeg får veldig lyst på godis, så håper jeg at jeg ikke har lyst på snop mer når jeg har spist frukt, yoghurt eller en skive. [:)]

Back
Topp