23 JaNuAr, O'sToRe VåSeTrÅdEn

Looney

Forumet er livet
VIP
Ingen fødsel enda gitt....

Looney:Hun kommer natt til torsdag[;)]

Burde-burde lagt meg for lenge sia...SKAL gjøre det nå..
Natta [:)]

God morgen! [:)]

I dag får dere mannevraket mitt billig! Faktisk til gi-bort-pris! Jeg skulle få sove lenge i dag, siden jeg er alene med ungene hele uka, og det er ikke han. Vel, halv 8 våkna ungene. Hva gjorde faren? Jo, slamra med soveromsdøra, plasserte ungene foran tvn, før han slamra med soveromsdøra da HAN GIKK OG LA SEG IGJEN!!! [:@] Hadde forstått det om klokka var 6, men halv 8 skal jeg IKKE ha et snorkende mannfolk i senga på sovedagen min! [:@]
Jeg ble så irritert at jeg ikke fikk sove mer, så her sitter jeg da. Ute regner det elefanter enda, det er verdens verste holke, og flomvarsel.
Masse småplaner i dag. Må vaske 3 maskiner med klær, siden jeg tok bare en i går. Må rydde litt her, det blir jo så rotete når sambo er hjemme. Greit å starte uken uten masse rot!
Ellers blir det visst middag hos svigers, og kl 19 skal jeg på Zumba! [:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

Deilig natt her. Våkna med gallestein fra helvete, så jeg har tatt overdose med stikkpiller i samråd med legevakta.
De andre er oppe å leker, men jeg drøye det litt til.

Blir vel lekeland i dag tenker jeg.

stakkars deg, WZ[&o]

denne helga her har så langt verre vært litt [X(] vi voksne er slitne og ungene full av energi, i går sto begge opp litt over 6 og da hadde de vært lengre oppe kvelden før.. i natt hadde thomas voksesmerter og jeg skjønner ikke nå hvorfor vi ikke ga han stikkpiller med en gang. sov jo utmerket etter han fikk det etterhvert. nå bytter de på å erte hverandre, one big happy familiy gitt!!!! ikke akkurat det nei... i tillegg regner det og det er bare holke ute.

svigerfar var her i går kveld og han var jo like trivelig som alltid og kom med spydigheter i hytt og pine. ødla resten av lørdagen for meg, vaska hus og la meg halv 10.

i dag skal jeg ned å vaske siste maskina med klær, vår har jo streika så vi vasker til gamlenaboene. håper den delen kommer fort og vi kan vaske våre egne klær!

ha en flottere søndag!

God bedring WZ! [&o]
Håper slutten av helga blir bedre MaRtE! [:)]

Hvor er Looney da, mon tro? [8|]

Skrållan

Nicholas våknet vel rundt sju, men fikk lurt han til å holde sengen til halv åtte. Da sto han opp[&:] Jeg har sovet litt dårlig i natt og var sliten. Etter en stund tenkte jeg sende samboeren og N opp og ut så jeg fikk sove videre. Men det endte med putekrig og wrestling i MIN seng[>:][:D] De hadde det sååå moro i over en time mens jeg hadde planer om å sove. Fikk kastet de ut til slutt og sov videre.

Nå har vi spist frokost alle mann og min pappa kommer snart for å hente Nicholas. De skal på kino for å se Elias. Egentlig skulle samboeren og N gå på skøyter men da får det vente for vi rekker ikke alt.

Jeg og samboeren har ikke helt funnet ut hva vi skal bruke dagen på, kanskje gå tur eller kanskje se en film.

Ferdigtrent og har spist kveldsmat. Tenkte å se film vi også, men sambo skal jo pakke og litt sånn, så det utgår. Så Hot tub time machine i går.

Gått lang tul med gubben i dag mens N var på kino. Vi var vel borte omtrent halvannen time. Kom hjem og da sloknet jeg på sofaen gitt[:)]

Ellers sett en Wallander film og sløvet. Ingen fødsel i kveld heller

Hehehe.. lange ventedager Looney???[:D]

Her har jeg hentet gullet mitt hjem!! Så kos å se at han koser seg med bf.. så glad for at vi tross alt klarer å være så gode venner!!! Mammahjertet mitt banker mye for mini for tiden!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Her har jeg hentet gullet mitt hjem!! Så kos å se at han koser seg med bf.. så glad for at vi tross alt klarer å være så gode venner!!! Mammahjertet mitt banker mye for mini for tiden!!![:D][:D][:D][:D]

Lange dager, neida[8D][8D]

for kos med mini Delia

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Delia

Lange dager, neida[8D][8D]

for kos med mini Delia

Hehehe.. hjalp å tenke på deg ja!![8D][:D] Gratulerer så masse med minien!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp