23.februar?

neleh

Forelsket i forumet
Hei hei! Noen flere som har termin 23.februar? [8|]

nei,men jeg har 2 dager før. 21.februar[;)]

jeg har termin den 22 februar[:D][:D]
vet du hva de blir ?? er formen bra ??

Har 22 februar jeg også[;)] Ikke lenge igjen nå jenter[:)] Hvor skal dere føde? Jeg skal på sykehuset i Fredrikstad[8|]

19. februar her[:)]
Bare ca 8 uker igjen!!![:)] Jeg skal føde på sykehuset Telemark.

hei.
jeg har termin 19 februar!! skal føde på Ullevål.Fødselen er skremmende nærme nå[:-] men jeg gleder meg[:D]

ja jeg vet...morsomt[:D]
hvordan er formen din? har alt gått bra så langt for deg?? Er mage bildet ditt nytt??

Formen min er grei, skal ikke klage. Sliter jo litt med bekkenløsning da, men. Var hos jordmora i dag og alt sto bra til[:)] Bilde tok jeg i går.
Hva med deg? Hvordan er formen din?[:)]

alt bra med meg og. har sluppet unna de fleste plager, så langt i allefall. kjenner litt i bekkenet når jeg har gått turer. synes du hadde så liten mage på bildet....[;)] Den er fin da[:)]

Ja, magen er nok ikke så kjempestor. Jeg er så høy (1.80), at jeg har så mye å fordele det utover på[;)]

jeg har term 23/2, venter en gutt som kommer til verden på kk i bergen. (og ikke på veien inn, håper jeg[:D])

ORIGINAL: lillemora

noen som kvir seg til fødselen eller! jeg jør sykt til alt det flaue jeg må jøre når typen min står der liksom... domt og si men det erjo helt normalt=)..

Alt det flaue? Hva er det da? En fødsel er vel det mest naturligste som finns, og har du et trygt og godt forhold til kjæresten din, skal du vel ikke synes det er flaut?

ja jeg venter gutt jeg oxo[:D] så gøy at vi har samme termindato da[:)]
formen er vel fin...men er blitt så plaget med ryggen i det siste[:(]....er veldig glad i å sove langt ut på dag også...hehe[;)]hva med deg da?
ORIGINAL: lillemora

hei hei lilla jeg oxo har 21 februar=) venter en gutt !! du da..? er formen din fin eller? jeg kvir meg til fødselen noen andre som oxo gjør det eller?

Back
Topp