Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen jeg snakket med satte milepælene: 28, 32 og 34. Målet er 34 ved sf her.Jeg gleder meg også til å passere 25 uker, er vel god sjangse for at det går greit daneste milepæl for meg er 32, blir satt i gang etter uke 32 om det er tegn på sf. Og så blir neste milepæl å passere uke 35 for da kom mini. Når uke 37 er passert kommer jeg til å puste letta ut
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det gikk veldig fint! Han var 2.4 og gul. Trengte en natt i kuvøse og 2 uker på sykehuset. Grein meg hjem etter 2 uker og sondemata han en uke hjemme før han tok puppen og jeg fullamma til han var 6 mndLegen jeg snakket med satte milepælene: 28, 32 og 34. Målet er 34 ved sf her.
Hvordan gikk det med minien i uke 35?
Han kom uke 37+0 men var på størrelse med en 39ukers unge. Han var litt svak til å suge så litt jobb med amming, men ellers alt fint med han. Var på sykehuset i 2 uker men det var pga meg, han kunne dratt hjem med en gang.Det gikk veldig fint! Han var 2.4 og gul. Trengte en natt i kuvøse og 2 uker på sykehuset. Grein meg hjem etter 2 uker og sondemata han en uke hjemme før han tok puppen og jeg fullamma til han var 6 mnd![]()
Når ble din født og hvordan gikk det?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Veldig interessant å høre erfaringer. Tror det er veldig individuelt fra baby til baby da. Da jeg lå inne til obs skulle de absolutt vente til jeg var over 37 (som var for lenge). Legen jeg har snakket med nå sa at uke 36 eller 37 hadde ikke så mye å si.Gleder meg til jeg passerer uke 25!
Selv om det er alt for tidlig å bli født da så klarer di det mest utrolige pr i dag.
Men håper på å komme til uke 37 denne gangen, min yngste ble født i uke 35 og det var nok komplikasjoner da :/
Er utrolig hvilken forskjell det har med 2 uker ekstra inni magen!.. Ja egentlig bare noen dager fra eller til har mye og si
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Veldig interessant å høre erfaringer. Tror det er veldig individuelt fra baby til baby da. Da jeg lå inne til obs skulle de absolutt vente til jeg var over 37 (som var for lenge). Legen jeg har snakket med nå sa at uke 36 eller 37 hadde ikke så mye å si.
Noen har allerede kommet dit og vi andre er der snart. Grensen for når de vil gjøre alt for å redde den lille om den skulle bli født for tidlig. Hvilke tanker har dere rundt det?