22 mnd og kler på segselv

trolltjora

Elsker forumet
er en smule stolt.. men..[:D]
bleia er ofte på feil vei (vi har heldigvis ikke hatt uhell), buksa er feil vei eller på vrangen og gensere med mønster/trykk kan komme feil vei så mønsteret er på ryggen - hjemme gjør det meg ingenting, men å sende henne i barnehagen med slike "halvåtte"-klær? Hva gjør dere? Sender de avgårde og forklarer at de har kledd på segselv eller korrigerer barnet/tar over skiftet?

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Så lenge klærne ikke var satt på så det ble ubehagelig hadde jeg latt henne gå slik! Tenker at man kanskje tar fra de selvtillitten deres litt hvis man kler av for å rette på det. [:-] da ville jeg i såfall heller veiledet henne litt under påkledningen i første omgang. [:)]

veiledning ender med et digert NÆÆÆÆÆÆÆÆI!
Jeg får ikke engang RØRE klærne (som hun velger ut selv og som egentlig ikke matcher whatsoever)[:D]

Har en på 2 år og 5 mnd som ikke har noen interesse av å kle på seg selv whatsoever, så jeg kan nesten ikke svare på spørsmålet. Her sier han bare : "Jeg kjarer ikke å kje på meg, mamma. Du må hjeppe meg".

Sikkert min skyld, sor jeg gjør det automatisk,hehe..

Så flink!![:D]
min også kler på seg selv de dagene vi har tid, hehe![:D]

Så flink hun er da!!! Tror jeg ville sendt henne til barnehagen med klærne på halv tolv jeg [:)]

ORIGINAL: ActionPaction

Så flink hun er da!!! Tror jeg ville sendt henne til barnehagen med klærne på halv tolv jeg [:)]

hva er forskjellen på halv tolv og halv åtte?[:D][8D]

eg ville heller ha endt ho i barnehagen med klærne på halv åtte også fortalt kor flink ho e å kle på seg sjøl![:D]

ORIGINAL: ActionPaction

Jeg og[:D]

Back
Topp