22 fullgåtte uker og 9 kg

Hanne22

Andre møte med forumet
er det mye? vil gjerne høre fra andre som er like langt.Har utrolig lyst på snop hele tiden og forferdelig glad i all slags mat. ender vel opp på 40 kg + eller noe. Hjelp.Syns det mye allerede jeg.Men kan jo vær jeg bare overreagerer litt.
HanneAa
 
Jeg har vel gått opp 8 kg til nå ca.. Er u uke 27 nå. Men vi er jos så forskjellige, så ingen går vel opp likt [:)]
 
[:D]Veeel,jeg var på vekta i går- og har stille og pent tasset opp litt over ti kg..
Gått opp en kg på 6 dager... Fortsetter det slik ender jeg med å gå opp ca 30 kg...
[:D]Greit nok! Da jeg skulle ha Michael gikk jeg opp nesten 40.....(39,7kg..)
-Det går bort igjen!!! Lykke til!
ps. jeg er 19 uker på veg..
 
Jeg er nå 35+4 og har gått opp 20 kg. [:'(]
 
Jeg har gått opp nesten 8 kg, og er snart 26 fullgåtte uker... Er veldig individuelt det med vekt, skulle ønske jeg ikke gikk opp mer[:)] Er også sånn som har lyst på alt mulig om dagen, og særlig søtt desverre[&o]

Men jeg krysser fingrene for at jeg kan amme leeeenge, da er jo sjansen for å miste noen kilo litt større[:D]
 
Jeg er 16 uker og har gått ned noen kg. Men jeg spyr mye da, sikkert derfor... Enten det eller så har jeg blitt skikkelig lurt, at jeg ikke er gravid allikevel!
 
Jeg er 25 uker på vei i dag, og har gått opp 4,5kg
 
Tja..er litt forskjell nå i dette svangerskapet og i mitt forrige. Til nå har jeg gått opp 5 kg..Da jeg skulle ha Synnøve hadde jeg ved fullgått termin gått opp 17 kg. Varierer mye fra dame til dame antar jeg, men det er jo ikke noe å være hysterisk for syns nå jeg..Jeg spiser med god samvittighet jeg[;)]
 
Jeg går inn i uke 34 på søndag og har godt opp 3,5 kilo. Har spist masse snop hele tiden.
Men jeg spyr enda så det har nok litt med det å gjør.
 
jeg er ca 29 uker på veg, og gått opp 3,5kg...gikk ned nesten 5kg i begynnelsen, men har begynt og komme seg opp igjen nå!

er jo stort sett hormoner det går på da, og om en får mye vann i kroppen f.eks. det veier jo sitt det også i tilegg til alt det andre ekstra der inne, så ta ingen sorger på forskudd[:D]
 
Tror ikke du trenger å bekymre deg. [:)]
Jeg er snart 26 uker og har gått opp 11kg.
Jeg raste opp i vekt, men den siste mnd har jeg ikke gått opp
et gram. Merkelige greier det der.
Legen sa at det er noen som går mye opp i starten og så roer det seg litt.
Jeg har jo også sluttet å spise sjokolade 5 ganger daglig, så det kan ha noe med saken å gjøre det å [;)]
 
jeg er snart 27 fulgåtte uker og er oppi 11 kg ca.. syns absolutt de holder! men er stolt av magen men er ikke noe kult å se de grusomme tallene på vekta[:@]
 
Forrige svangerskap gikk jeg opp 12 kg, mest på slutten. Men det syntes ikke på meg, det var bare magen/baby'n. Det med vekt er jo like individuellt som alt annet i svangerskapet. Ikke noe å bekymre seg over så lenge helsen er bra, og barnet vokser og trives. [:D] Nyt det som skjer med kroppen din, det meste blir jo borte igjen etter fødselen.
 
Jeg er 9+5 og veide meg i dag, har gått ned 3 kg jeg da. Men man bør vel heller ikke ha gått opp så mange kilo til nå heller da? [:'(][:'(]
 
Tror vi skal ta det med vekt ganske med ro. Alle er jo så forskjellige. Jeg blir også litt lei meg av alt fokuset på kropp med en gang fødselen er over - også der er vi vel ulike? Noen er tynne igjen på vei hjem fra sykehuset mens andre trenger mye lenger tid på å få figuren tilbake. Kanskje man til og med ikke blir helt lik som før svangerskapet - og det gjør jo heller ingenting!
Selv har jeg gått opp ca 2 kilo, men veide over 70 kilo når jeg ble gravid så legen min sier at jeg bør ikke legge på meg så mye i svangerskapet. Greit til nå, men så kommer jo jula snart da. Og da skal vi jo kose oss?

god hilsen til alle store og små mager der ute!


Ps. Har forresten fått strekkmerker på rumpa.... Og der som jeg ikke skulle legge på meg ...
 
Back
Topp