???

cazy

Elsker forumet
når skal man begynne med strømpebukse???
hva skal man ha på seg når man ligger i voksipose på vinteren??

Ja sånne ting lurer jeg også på... Vet liksom ikke nå jeg skal begynne å kle ham varmere. Har ikke voksipose, men en helårspose som by the way ikke er så altfor tykk... Hm...

lurer på dette jeg å!!

men det begynner jo å bli kjøligere ute.. kan vel ihvertfall begynne med strømpebukse om ikke lenge...!

Her har vi brukt strømpebukse lenge[;)]

hmmm...når det blir kaldere skal de ha på seg langermet body under genser ikke sant??
skal de ha sokker uten på strømpebuksen...??

her bruka ho strømpebukse hele tia... når vi e inne har ho langarma body å strømpebukse
når vi e ute får ho bukse å jakke i tillegg (pluss ute-klær da)

Me har brukt ullbodey og strømpebuksa sio han blei født... Fekk beskjed om at da va lurt å ha sånt på når de e så små[;)]
Og viss ein e usikker op varmen deiras så kan ein kjenna de bak i nakken, då ska ein liksom få svar på om de e kalde,passlige elle vaaarme[;)]

Da så kan ver lurt e å ha tynne ullsokka unda strømpebokso.. for da e meir tempratur regulerande, me strømbebokso rett på kan tempraturen variera så masse at de kan bli veeeldig varme, så de blir svett å våt, og når de då blir våte på fotane, blir de kalde og kan frysa...  den har eg erfart og bruke ullsokka onda strømpebokso[;)] godt med ull på kroppen[;)]  (og eg syns da e litt lurt å la de bli vant med ull rett på kroppen tidligt... sån at de ikkje blir plaga me at da klør masse når de blir litt større.)

ORIGINAL: cazy

hmmm...når det blir kaldere skal de ha på seg langermet body under genser ikke sant??
skal de ha sokker uten på strømpebuksen...??

her har jeg brukt strømpebukse på Ida en stund også bukse og genser og dyne på over..da er hun god og varm..men hun er veldig varm av seg også..

jeg bruker ikke stømebukse enda og han er varm når jeg tar han opp av vogna...
har på sokker,body,bukse og genser og lue da... har lammeskinn i vogna og dyne bare...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp