Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart.. Skal forklare strax;-)Kommer bare inn på siden, ser ikke hvilken type sko?! Jeg har sko "fetisj, så liker skoprat.. Hehe
Ooo, de var kjempe tøffe! Me want!Gå på eurosko.no, damesko, roots, på side 5 er det et par "converse" med stjerner på.. De er det.. Elsker dem!!! Har siklet på de siden de kom i butikken, måtte bestille større størrelse til meg så jeg fikk plass til sålene mine og nå har de endelig kommet
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, de er dritlekre! Også er det glidlås i sida, så du slipper å knyte hele tidaOoo, de var kjempe tøffe! Me want!![]()
Ja, Josefine har mye fint.. Men gurimalla så dyrt..De var kjempe kulekjøpte de på side 12 i olastoff for å få plass til den vonde tåa mi. Var ganske ok på
ellers så anbefaler jeg lille motehuset på Gol når det gjelder sko;-) Josefine også! Kjøpe meg joggesko av Michael kors i våres, men får ikke brukt de på grunn av bena..
Og jeg er alltid blakk, så jeg går ikke inn derJa, det er jeg enig i.. Går ikke inn der blakk;-)
Drammen? Bor du rundt her?Skal til Drammen å shoppe i morgen alle 3 her. Jeg trenger nye klær da jeg ikke er like slank etter fødselen( kan du si :-(. Gidder ikke bruke masse penger på dyre bukser.. Satser på å gå ned etterhvert. Kjekt å se på very moda, HM ol. William må ha klær også.. Vokser så fort!
Nei, vi bor i øvre eiker.Nei, har bodd i Mjøndalen . Har en mor som bor der og en bror i solbergelvaskal låne leiligheten hans fra lørdag til søndag
bor du i Drammen ? Tenkte innom Buskerud da de har fin barnebutikk og gullskogen senteret
![]()