21022011 Mandag!

Skrållan

Forumet er livet
Vi sov til halv 8 i dag, og nå driver ungene og leker i senga mi, mens Ida synger på "Mamma vet best!" fra To på rømmen! [8D][:D]
Slapp kosemorgen her altså, ingen planer riktig enda. Tenkte å ta med ungene på diverse frisørsalonger litt senere, Tobias MÅ klippe seg nå, makan til bustetroll! Ida vil også klippe seg, så vi får se om vi finner noen som har tid til å klippe dem.
Spekulerer litt på hva vi skal ha til middag i dag, det må være noe som er sunt og godt, og som ungene liker.. må legge hjernen litt i bløt!
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, så da blir ungene med i barnepassen. Mora til bestevenninna til Ida fra bhg skal være med i dag, så bestevenninna til Ida og lillebroren hennes skal også i barnepassen! [:)] Stor stas for ungene! [:D]

Ha en flott mandag! [:)]

I dag er forresten Tobias 2 år og 5 mnd [:)]

God formiddag[:)]
Kom nettopp til jobb fra kontroll hos legen. Alt så bra ut, og morro å høre hjertelyd som vanlig[:)]
Så nå er det bare å komme seg i gang.
Bør også få bestilt en frisørtime til lykketrollet. Men han sier stadig "ikkje klyppa krøllene" og ser veldig skeptisk ut. Men går vel greit tenker jeg, han har jo klippet seg to ganger før så.
Senere i dag er det trening. Så blir det vel sofaen etter det[8D]

God Morgen!

Sov til halv sju i dag, da kom storegullet inn å vi lå å kosa oss til lillegullet kom inn en time etterpå. Surret i evigheter hjemme, så fikk levert guttene rett før Jonah og de skulle på tur. NYDELIG vær her hjemme i dag. Skikkelig vår i solveggen, og det kan man like.

Nå skal jeg brette opp husmorermene å brette klær, støvsuge, rydde oppe og rydde lekerom, før jeg skal på jobb å vaske et selskapslokale. I ettermiddag må jeg lufte hund og unger i det fine været. Og i kveld skal jeg kose meg med å fylle ut søknad om dagpenger, samle sammen papirer til nav og søke på jobber og skole. Rekker nok ingen trening da, godt da har jeg iallfall en unnskyldning =)

Ha en fin dag

Ida har klipt seg, hun ene frisøren vi klarte å oppdrive med litt ledig tid i dag (og Levanger består av frisørsalonger og pizzabuler!), hadde bare tid til den ene i dag. Så da ville Tobben at Ida skulle klippe seg først. Hun ble kjempefin! [:)] I morgen er det Tobias sin tur, og da skal han få tøff guttesveis med Lynet McQueen, som han sier... lurer på hvordan vi skal klare å få til det, hehe.

Jeg trudde seriøst jeg skulle dø isted[:o]
Satt i sofaen å spiste lunsj, også klarte jeg svelge deeeen biten nede i luftrøret[&:] Nesa og alt tetta seg, jeg fikk ikke puste, med bekkenløsning og 7 kg katt på seg var det enkelt å komme seg opp gitt!
Heldigvis kom jeg meg opp og fikk hosta opp skiten, gud så redd jeg ble[&o]

Bortsett fra å nesten ta livet av meg selv med sein lunsj så har jeg vært på trening da[:)] Sto opp i rett tid, spiste frokost med gubbe og barn, leverte Amalie i barnehagen og dro å trente.
Når jeg kom hjem sovna jeg på sofaen og sov til 14[&:]

Kjenner jeg ikke er helt i form for tiden.. i går havna jeg på føden etter over en uke med deeen hodepina, ble kvalm, i tillegg hadde det vært lite liv i småen igjen. Heldigvis ingen tegn til svangerskapsforgiftning, men jeg hadde en høy puls da? Jeg hadde en hvilepuls på 104.
De sjekket morkaka og babyen med ultralyd og alt så bra ut. Han hadde snudd seg så det forklarer lite liv. Istedet for å ligge med hodet ned lå han med rumpa ned og med beina "i klem". Han kan vel snu seg enda?

Har slitt med hoste siden August også, men hvor ille det er varierer. I dag ble det ille igjen, hostet til jeg kastet opp masse slim[&o]
Spørs om jeg må ta meg en tur til legen igjen og evt få tatt en røntgen som Idamor til Skrållan. Lei av den hostinga nå!

Huff, dette ble langt å negativt ser jeg[8|]

Ukens fordeler: Jordmor i morgen, vi fikk tatt en ordentlig vask av nesten hele leiligheten i helga, sov leeenge i går siden vi hadde barnepass, småen har det fint i magehuset, og på onsdags ettermiddag skal vi se på hjertet til den lille og ta en estimering av vekt[:)]

Nå skal jeg hente snuppa, lage middag og vente til gubben kommer hjem.  

Back
Topp