21022011 Mandag!

Vi sov til halv 8 i dag, og nå driver ungene og leker i senga mi, mens Ida synger på "Mamma vet best!" fra To på rømmen! [8D][:D]
Slapp kosemorgen her altså, ingen planer riktig enda. Tenkte å ta med ungene på diverse frisørsalonger litt senere, Tobias MÅ klippe seg nå, makan til bustetroll! Ida vil også klippe seg, så vi får se om vi finner noen som har tid til å klippe dem.
Spekulerer litt på hva vi skal ha til middag i dag, det må være noe som er sunt og godt, og som ungene liker.. må legge hjernen litt i bløt!
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, så da blir ungene med i barnepassen. Mora til bestevenninna til Ida fra bhg skal være med i dag, så bestevenninna til Ida og lillebroren hennes skal også i barnepassen! [:)] Stor stas for ungene! [:D]

Ha en flott mandag! [:)]

Jeg blir altså litt sjokka over trygdesystemet her til lands! [8|]
Jeg må til fysioterapaut to ganger i uka for å trene opp beinet mitt, det har jeg krav på å få dekt. Men jobben min er privat bedrift og ikke IA bedrift så derfor får jeg ikke fri med lønn for å dra til behandling.
Da har jeg krav på sykemelding for å dekke de timene. Men det er ikke lov å sykemelde noen mindre enn 20%!! Og jeg trenger bare 8% sykemelding, altså 2 x 1,5 time per uke. Men nå må jeg være mer sykemeldt enn jeg trenger, er det rart det går mye penger til trygd her i landet....
Spurte sjefen min om jeg ikke bare kunne jobbe de 12 % prosentene jeg ikke trenger, men det vil de ikke fordi det er lovbrudd som arbeidstilsynet kan bøtelegge bedriften for....

Nå skal jeg straks til Ahus, hater å være på sykehus. Blir litt syk bare av å gå inn der....[&:]

Snrok frøken sov i absolutt hele går, med unntak av da hun badet. Og i natt har hun vært litt urolig, og tidvis sur nå i morges. Hva er vitsen med det?

Hadde egentlig ingen planer i dag annet enn å sløve hjemme med Josephine, men så ringte ei venninne og lurte på om jeg ville være med en tur på senteret. Klarer jo ikke si nei til shoppingmuligheter jeg vøttø[:D]

I dag har jeg fri[:)] Så her sto opp vi opp litt senere enn vanligt[:)] Kosa osse med god frokost og leverte jentene i bhg til kl 9[:)] Så stakk jeg på trening[:)] og det gjorde godt

Og nå er planen å vaske badet og rydde litt utennom...

McBaby: I bakvendtland, der kan alt gå an... [&:] tåpelig system!

Ida har klipt seg, hun ene frisøren vi klarte å oppdrive med litt ledig tid i dag (og Levanger består av frisørsalonger og pizzabuler!), hadde bare tid til den ene i dag. Så da ville Tobben at Ida skulle klippe seg først. Hun ble kjempefin! [:)] I morgen er det Tobias sin tur, og da skal han få tøff guttesveis med Lynet McQueen, som han sier... lurer på hvordan vi skal klare å få til det, hehe.

Snuppa lå klar i bilsetet, vogna var pakket, jeg var sminket og klar - men starter bilen vår?? Nei da[:@][:@][:@] Herlig med ny bil dere[:@]

Så da ble vi hjemme da. Startkablene ligger et lurt sted på loftet, og ingen vet hvor. Gubben kan hente startboks hos sine foreldre men rekker da ikke hente i bhg, jeg får ikke gått til bhg fordi de er for langt og kaldt for snuppa, og ingen andre kan hente i bhg fordi de enten jobber sent eller er opptatt. Hurra for den norske vinteren!!!

Unnagjort ei herlig treningsøkt[:D][:D][:D]
Tror faktisk jeg digger pulsklokka[:D]

nesten ferdig med å strikke torgvanter. Men jeg gidder ikke å strikke fingrene akkurat no. Så derfor har jeg omsider startet på en tunika til meg selv. Blir spennende å se om jeg blir fornøyd hehe.

Har trent zumba idag også. Gikk litt lettere idag med å skjønne trinnene. Men er ikke sikker på om jeg tåler zumba enno med hensyn til bekken osv.

no er det avslapping, pc tid, stikketid, tv tid.................ja alt annet enn fornuftig.

Da har vi fått start på bilen - endelig[:)] Samboeren er ute på kjøretur, mens jeg driver med rommet til snuppa. Hun skal nemlig sove der i natt så jeg slipper ha høylytt grynting inni øret mitt. Spent på det gitt[:)]

Back
Topp