21 uker!

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Hurra for 21 uker idag og bare 19 uker igjen til termin ! Dette går veldig fort !!
Skal på min andre kontroll hos legen i dag, og det blir spennende. Kjenner mye spark hver dag fra lille jenta nå, noe som er herlig for da vet jeg at alt er bra :) Formen er også veldig bra, eneste jeg merker er at det blir vanskeligere å finne en god stilling å sove i , har også begynt å få litt kynnere men de er ikke vonde enda :) Syns vi nettopp passerte 12 uker jeg jenter !! Hvilke uke er du i, og hvordan er formen?:)

Gratulere med 21 uker :) er selv 19 uker idag :) formen er egentlig super,litt vond bekken avogtil men det er ingenting :) skal ikke på min 2 kontroll før 18 februar :s

Gratulerer med 21 uker :) Jeg er 23+4 om jeg ikke husker feil.
Formen er vell grei den.. Er veldig sliten om dagen, vondt i bekkenet og uggen hele dagen.. Men bortsett fra det :D Hehe.

Gratulere med 21 uker :) er selv 19 uker idag :) formen er egentlig super,litt vond bekken avogtil men det er ingenting :) skal ikke på min 2 kontroll før 18 februar :s
Bra formen er super :D Følte selv kontrollen var ganske tidlig, men jeg tok nå den dagen jeg fikk;) Blir nok en stund til neste kontroll nå i og med at det ikke er noe vits i når mor og barn har det bra :)

Gratulerer med 21 uker :) Jeg er 23+4 om jeg ikke husker feil.
Formen er vell grei den.. Er veldig sliten om dagen, vondt i bekkenet og uggen hele dagen.. Men bortsett fra det :D Hehe.
Snart 24 uker jo! Det er jo stas:) Høres ikke noe kjekt ut :/ Får håpe du kommer inn i en god periode snart :)

Gratulerer med 21 uker :) Har akkuat gått inn i min 6 mnd no, weee :D 22+3 i dag! Formen er bra, så lenge jeg ikke står og går for mye, eller stresser :)

Grattis :) Tiden flyyyr av sted og det er bra :) Jeg er i uke 19 i dag og bortsett fra et kranglete bekken og et fordøyelses system fra helvete og så denne psyken min så er alt tipp topp :)

Snart 24 uker jo! Det er jo stas:) Høres ikke noe kjekt ut :/ Får håpe du kommer inn i en god periode snart :)

Ja, jeg gleder meg VELDIG til og nå 24 uker. Håper selvfølgelig at jeg får oppleve både 30 og 35 uker, men når du kommer til 24 så blir hjertet litt letta! :)

Gratulerer med 21 uker :) Har akkuat gått inn i min 6 mnd no, weee :D 22+3 i dag! Formen er bra, så lenge jeg ikke står og går for mye, eller stresser :)
Kjekt å komme inn i 6 måneden da :D bra formen er bra :)

Grattis :) Tiden flyyyr av sted og det er bra :) Jeg er i uke 19 i dag og bortsett fra et kranglete bekken og et fordøyelses system fra helvete og så denne psyken min så er alt tipp topp :)
Bra med en positiv innstilling ihvertfall;) Håper det ordner seg:)

Ja, jeg gleder meg VELDIG til og nå 24 uker. Håper selvfølgelig at jeg får oppleve både 30 og 35 uker, men når du kommer til 24 så blir hjertet litt letta! :)
Ja man håper jo å gå til termin, men er en lettelse å vite at de faktisk vil prøve å redde babyen viss den blir født! :) Håper alle babyene her inne holder seg inne i magen til minst uke 37 <3

Jeg er nå 23+3 :-) formen har blitt bedre, og jeg har hatt en uke med energi, men så forsvant den igjen.. bekkenet har begynt å bli plagsomt og blodtrykket er for høyt.. jippi! har fått beskjed fra jordmor om at nå må jeg ta vare på meg selv, så hun vil at jeg skal ha svangerskapspenger og toppen 50% jobb..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gratulerer med 21 uker :)
Jeg er ikke så langt etter,20 + 5 i dag.
Er 50 % sykemeldt pga veldig sliten og har vært svimmel. Men etter jeg ble sykemeldt så har jeg omtrent ikke vært svimmel :)
Merker energien er bedre også,med skal ikke gjøre så mye før jeg blir sliten.

Jeg gleder meg også veldig til uke 24,for da er det håp om det skulle skje noe. Men selvfølgelig satser jeg på fullgått svangerskap,heller 2 uker over enn 10-12 uker før.
Tenkte ikke på det forrige gang,men nå er jeg mye mer oppmerksom på de ukene,selv om jeg ikke har like mye styr på de som forrige gang da :p

Jeg er nå 23+3 :) formen har blitt bedre, og jeg har hatt en uke med energi, men så forsvant den igjen.. bekkenet har begynt å bli plagsomt og blodtrykket er for høyt.. jippi! har fått beskjed fra jordmor om at nå må jeg ta vare på meg selv, så hun vil at jeg skal ha svangerskapspenger og toppen 50% jobb..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Ja det er veldig viktig å ta vare på seg selv. Har man det bra selv har babyene det bra ;) hjelper nok på formen å jobbe mindre skal du se :)

Gratulerer med 21 uker :)
Jeg er ikke så langt etter,20 + 5 i dag.
Er 50 % sykemeldt pga veldig sliten og har vært svimmel. Men etter jeg ble sykemeldt så har jeg omtrent ikke vært svimmel :)
Merker energien er bedre også,med skal ikke gjøre så mye før jeg blir sliten.

Jeg gleder meg også veldig til uke 24,for da er det håp om det skulle skje noe. Men selvfølgelig satser jeg på fullgått svangerskap,heller 2 uker over enn 10-12 uker før.
Tenkte ikke på det forrige gang,men nå er jeg mye mer oppmerksom på de ukene,selv om jeg ikke har like mye styr på de som forrige gang da :p

Ikke langt etter nei:D Bra du ikke er svimmel lenger, husker jeg var det i slutten av forrige svngskap og det var utrolig ekkelt! Ja fullgått svangerskap er det beste, men håper jeg ikke går over helst, har hørt så mange skrekk historier:/ Jenten vår kom dagen etter og veide 4090g! Så viss trenden fortsetter så trenger ikke denne babyen å vokse seg så mye større enn til termin;)

Ikke langt etter nei:D Bra du ikke er svimmel lenger, husker jeg var det i slutten av forrige svngskap og det var utrolig ekkelt! Ja fullgått svangerskap er det beste, men håper jeg ikke går over helst, har hørt så mange skrekk historier:/ Jenten vår kom dagen etter og veide 4090g! Så viss trenden fortsetter så trenger ikke denne babyen å vokse seg så mye større enn til termin;)

Jeg gikk en uke over sist og han var rett under 4 så greit om jeg ikke går noe lenger ;)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Gratulere:) Jeg er 21 uker. Var på kontroll nr. 2 i dag å alt så bra ut:) Hun vokser som hun skal å hjertelyden var sterk å fin:) Siden morkaken ligger på forsiden kjenner jeg ikke så mye liv enda:( Men tror jeg har begynnt å kjenne små hint nå:D Har litt vondt i bekkenet men ellers går det overraskende bra:D

Det går kjempefort! Er 22+4 idag, formen er så som så.
Bekkenet er ikke helt på topp og jeg får kynnere hvis jeg anstrenger meg. Men jeg klarer meg :)
Har også jente i magen :D

Back
Topp