Tippehøne
Flørter med forumet
Du verden som tiden flyr denne gang! Må si det er veldig kjekt å ha termin heelt i begynnelsen av mnd denne gang, slippe å ligge så "etter" alle andre. Sist hadde jeg menstermin 4.juni men fikk ultralydtermin 17.juni, åsså kom han ikke før 28.juni!!! Det var et laaangt svangerskap :P ble bare surere og surere når jeg så alle som hadde termin etter meg som fødte før :P
Men nå er jeg garantert at han kun blir 1 uke på overtid i verstefall, og hvis morkaka ikke flytter seg så blir det jo ks.. Og det er vell somregel før termin, er det ikke det?
Gleder meg ufattelig til å få en liten guttebaby igjen til sommeren, men er overrasket over hvor fort det går denne gang i forhold til sist! Kjempekjekt :D
Men nå er jeg garantert at han kun blir 1 uke på overtid i verstefall, og hvis morkaka ikke flytter seg så blir det jo ks.. Og det er vell somregel før termin, er det ikke det?
Gleder meg ufattelig til å få en liten guttebaby igjen til sommeren, men er overrasket over hvor fort det går denne gang i forhold til sist! Kjempekjekt :D