21 grader på søndag!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Her i Bergen er det meldt 21 grader til helgen og neste uke. Hva tenker dere er greit å kle bebis i da?

Ja sant det har jeg ikke tenkt på :-D er meldt så varmt på østlandet også! Tenker jeg bytter ut det tykke vognteppet med det tynnere teppet vi har inne. Den siste tiden har hun bare hatt vanlige klær (body og bukse) pluss lue under vognteppet når vi har vært på tur. Hvis det blåser har vi hatt på vogntrekket. I bunn ligger bunnen av vognposen, mest for at det blir lunt med den rundt hodet :)

Blir nok I bare body og bukse. Var ute i dag i 17 grader med null vind og jeg kokte nesten han med ett bomull teppe over vanlige klær. Skal I bursdag på søndag og der er det meldt 23 grader. Trenger nok ikke mye ute klær på lillebror og storesøster får nok ha kjole.

Ull blandet med silke plagg og. Det blir slikt vær her i sandefjord

Blir å holde dei vekke fra trekken (hvis det er noen) også fekk eg eit tips i frå ei eldre helsesøster. No på våren når lufta er skarp, så kle på dei etter hvordan det kjennes i skuggen.
Så får ta det litt som der kommer :) men blir ikkje tre lag med ull he he he...
Eg syns helseteppe er deilig i sommervarme :)

Ble tropefisk natt her i natt
Så vanskelig å finne ut hva L skal ha på seg både ute og inne. Han er så varm hele tiden...som sin fsr
Ja det trur jeg på. Har vært 8 grader i natt på fjellet. Er såpass her nå at jentungen på snart 3 år egentlig ikke trenger jakke ute i sola.

Back
Topp