21.30 sjøh!

Lunah83.

Elsker forumet
Herremin så daff jeg har vært disse dagene! Lagt meg 21.30 TRE dager på rad nå! Selvsagt har Sondre voknet mange ganger iløpet av kvelden/natta da. Men likevel! Jeg som har tusen ting jeg skal få gjort ferdig!!
Huff huff.

Og i natt ble Sondre skikkelig surklete og snørrete, var glovarm og urolig.
Stakkar, hadde jo nesten 40 i feber (39,9). Men nå er feberen borte (stikkpiller funker [;)]), men han er litt slapp og snørrete ennå.
Men det går seg til! Men idag blir vi bare inne. Så nå får jeg nesten støvsuge og vaske litt gulv (Sondre finner jo ALT på gulvet!!).

Håper dere alle koser dere!

Mange barn som er syke for tida... Håper dere får ei god natt søvn og at feberen forsvinner snart [:)]

Håper Sondre gutten føler seg bedre imorgen når vi skal på cafe [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Mange barn som er syke for tida... Håper dere får ei god natt søvn og at feberen forsvinner snart [:)]
Godbedringsklem fra oss[:)]

Huff og huff! Sondre har skreket og skreket i flere timer nå. Feberen har blusset opp til 40 igjen (ble jo bedre tidligere i dag). Nesten renner konstant og han brøler bare jeg nærmer meg med kluten for å tørke han litt. Og merker at han får vondt av å hoste og svelge. Huff...begynner nesten å gråte selv når jeg ser hvor vondt han har det! Ikke godt om vi tar han på magen eller føttene heller. Så imorgen får jeg bare dra til legen med han hvis han ikke er blitt bedre. Nå sover han endelig! Staaakar!

Slett ikke moro når de små er syk nei [:(]

Men håper han er bedre til imorgen, for vi vil gjerne på cafè med Therese og Kristian!!!

Back
Topp