MammaEva91
Glad i forumet
Jeg har en gutt på 20 mnd og han slår veldig mye. Har prøvd altmulig for at han skal slutte med det. Men nå er jeg tom for ider. Noen som har noen ider om hva jeg kan gjøre for at han skal slutte å slå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde en periode her også, for meg ble løsninga å overse han, da forsvant slåinga gradvis.Sorland skrev:
For mannen tok det lang tid for der fikk han tilsnakk hver gang, og ble da mer moro når han fikk oppmerksomhet selv om han ble snakket til i en bestemt tone.
Her har det å overse han funket best, null oppmerksomhet på det han gjør som ikke er lov, så sant det ikke er noe som er farlig da.
Kone/Mor skrev:
Hadde en periode her også, for meg ble løsninga å overse han, da forsvant slåinga gradvis.Sorland skrev:
For mannen tok det lang tid for der fikk han tilsnakk hver gang, og ble da mer moro når han fikk oppmerksomhet selv om han ble snakket til i en bestemt tone.
Her har det å overse han funket best, null oppmerksomhet på det han gjør som ikke er lov, så sant det ikke er noe som er farlig da.
Signerer!! Det beste er å overse han. So slutter han nok til slutt når han ikke får oppmerksomhet