.

Jihi5566

Andre møte med forumet
I dag kløp faren til 3åringen henne slik at man tydelig kunne se neglmerker på hånden hennes etterpå.
Han sa til henne at om hun klyper han en gang til så klyper han tilbake og så gjorde han det.
Jeg er helt sjokkert, datteren er sjokkert og veldig veldig lei seg.
Livredd for at dette skal eskalere. Hva bør jeg gjøre?

Det er ikke greit. Jeg ville kontakta familievernkontoret for veiledning videre - og være tydelig ovenfor mannen at det er godt over grensen.

I dag kløp faren til 3åringen henne slik at man tydelig kunne se neglmerker på hånden hennes etterpå.
Han sa til henne at om hun klyper han en gang til så klyper han tilbake og så gjorde han det.
Jeg er helt sjokkert, datteren er sjokkert og veldig veldig lei seg.
Livredd for at dette skal eskalere. Hva bør jeg gjøre?
Hvordan går det med dere?

Hadde ALDRI tillatt at far eller noen andre hadde klypet barnet mitt, eller utøvd vold på noen annen måte! Du sier han også drar barnet etter arm/bein og har slått hånda hennes i veggen?! Det er aldri aldri aldri greit, også attpåtil på en liten 3 åring? Dette vil sette spor i henne for livet, håper virkelig du samler bevis mot han og kommer deg langt unna så du kan beskytte datteren din mot traumer fra far. Dette er omsorgssvikt fra han, og det er omsorgssvikt fra deg om du fortsetter å la dette skje. Er veldig direkte, og det høres nok fælt ut, men dette er alvorlig. Skjønner det er en fryktelig vanskelig situasjon, ønsker deg og barnet ditt alt det beste fremover.

Hva pokker feile han? Her må du som mor begynne reagere og gripe inn. Enig med hun over! Stakkars barn!

Hvor skriver jeg at jeg ikke reagerer og griper inn? Skjønner at dere har barnets beste i tankene men ikke anta noe før du har spurt og fått svar.
Jeg mener dratt i armen, som i ledet bestemt når barnet ikke vil noe og aldri noensinne slått HENNES hånd i noen vegg. Og jeg lar ingenting skje, jeg har sagt tydelig ifra at dette ikke var greit og om jeg ser noe mer grenseoverskridelse pakker jeg med meg ungen og drar. Takk for støtten

• Omsorg
Reactions: HCS
Back
Topp